Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Daniel Bryan wilt iets zeggen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daniel Bryan




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 08-04-12

Daniel Bryan wilt iets zeggen Empty
BerichtOnderwerp: Daniel Bryan wilt iets zeggen   Daniel Bryan wilt iets zeggen Emptyma apr 09, 2012 8:56 am

Daniel Bryan komt met een mic de ring in met zijn vriendin.

Bryan :* Jullie weten wat er is gebeurd met Sound Locker mijn tag team partner.
Hij is gevallen van 12 meter hoog. Ik heb me zorgen gemaakt over hem. Hij was een goede worstelaar en hielp je overal mee.
Daarom wil ik een match spelen tegen Foolkiller, omdat hij de man met de masker is. In een Hell in a Cell match.
Als ik win mag ik een tag team partner zoeken om tegen Foolkiller en Shifter te vechten.*


Foolkiller komt de ring in met een mic.

Foolkiller :* Ik ben het niet die Locker liet vallen van 12 meter hoog. Waarom zal ik Locker pijn doen.*

Bryan :* Omdat jij de title hebt verloren van Locker en wou je wraak nemen op hem en deed je dat, dat hij niet meer kan vechten.*

Foolkiller :* Ik was het echt niet, maar als je een match. Wilt kom maar op. Als ik win stop je met zeggen dat ik Locker pijn heb gedaan en als jij wint dan mag jij de tag team match vechten tegen mij en Shifter.

Bryan :* Die uitdaging accepteer ik. Ik maak je helemaal af.*

HD :* Dat gaat en leuke match worden, want Bryan is boos op Foolkiller en Foolkiller vecht voor zijn eer.*
BW :* Ik wil de match nu wel zien. Daniel Bryan staat nu klaar om te vechten.*

Foolkiller wilt de ring uit gaan en Bryan slaat hem op zijn hoofd. Hij wilt zijn Lebbel Lock doen, maar Foolkiller komt eruit en wilt zijn Fooly's Atomic Driver doen , maar Bryan ziet het en duikt weg.
Er wordt een camerabeeld gestuurd backstage en Kevin Gielissen staat daar en wilt iets zeggen.


Gielissen :* Stoppen jullie 2 nu meteen. Jullie krijgen een match, maar doe dat niet nu en ik accepteer de voorwaarde Bryan en Foolkiller. Ga nu naar jullie kleedkamer allebei. Als jullie 2 nu vechten gaat de match niet door.*

Bryan :* Oke ik doe het niet meer.*

Foolkiller :* Ik doe het ook niet meer.*

de beeld gaat uit en Bryan en Foolkiller gaan naar hun kleedkamer.


Laatst aangepast door Daniel Bryan op ma apr 09, 2012 10:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Daniel Bryan wilt iets zeggen Empty
BerichtOnderwerp: re   Daniel Bryan wilt iets zeggen Emptyma apr 09, 2012 9:42 am

Zeer goede roleplay Daniel Bryan! Valt nagenoeg niets op aan te merken!

Misschien zou je voor je eigen duidelijkheid de kleur waarin je GM Kevin Gielissen hebt laten spreken anders kunnen maken? Dat hoeft niet per se hoor, maar ik denk dat het er dan nog strakker uitziet dan dat de RP al is:-)

Ga zo door!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daniel Bryan wilt iets zeggen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Edge wilt iets deelnemen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: The Beatdown show :: Roleplay minor in ring-
Ga naar: