Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De hel is los!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

De hel is los! Empty
BerichtOnderwerp: De hel is los!   De hel is los! Emptywo apr 25, 2012 11:09 pm

Alle lichten gaan uit en een rode gloed omringt de gehele arena. Rookwolken komen vanaf de Titantron grond omhoog en een zeer diepe lach is hoorbaar. De wolken vormen zich samen tot een bal en langzaam ontwaart zich de gedaante van Alucard uit de wolk. Hij loopt langzaam naar de ring toe en heeft een microfoon in zijn hand. Met een brede glimlach op zijn gezicht springt hij vanaf de grond over de touwen zo de ring in. Het publiek is versteld van deze atletische actie, maar doordat zij inmiddels weten hoe Alucard qua persoon is, galmt er een luid Boe-geroep door de arena.

Alucard:" Ach, mensen hou toch alsjeblieft jullie nek dicht!"

Het boe-geroep wordt alleen maar luider en Alucard loopt met een zeer kwade blik een paar rondjes in de ring rond, totdat het publiek zich enigszins bedaard heeft.


Alucard:" Mag ik nu even?! Dank u! Stelletje idioten. Een beetje lopen zeiken terwijl IK zo onderhand wel de persoon ben die eens wat te zeiken heeft. Nooit hoor je mij klagen, met uitzondering van de kwaliteiten van die lamzak van een Gielissen, die onze General Manager behoort te zijn. Nu heb ik afgelopen week voor eens in mijn leven mijn best gedaan om de General Manager een voordeeltje te laten slaan uit mijn krachten en nu zet hij vervolgens mij tegenover die waardeloze nep-generaal vanavond?! Wat een giller!"

Het ERW publiek roept "jij verloor - jij verloor!" waarmee zij refereren aan de wedstrijd van afgelopen week.

Alucard:" Oh, maar wacht even, stervelingen. Ik heb helemaal niets verloren vorige week! Ik zal krediet geven waar die terecht is en toegeven dat Leo Dunrey en Skotta gezamenlijk best een goed team vormde. Ware het dat ze beide individueel geen zak waard zijn als worstelaars, maar als team... Vooruit.. Nu viel het mij behoorlijk tegen dat die Middeleeuwse Holmgard-bewoner zich zo makkelijk gewonnen gaf! Mijn god zeg! Wat voor vernedering maak je dan mee! Als je toch gepind wordt door een spartaan!"
-
-
-
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Duonrey




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-11-11

De hel is los! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hel is los!   De hel is los! Emptydo apr 26, 2012 3:57 pm

Dan gaan alle lichten uit en begint Wasting Time te spelen. Leo Duonrey loopt naar de ring, gevolgd door een schijnwerper.

Leo Duonrey: "Mag ik een applaus voor onze vampier?"

Er komt een luid boegeroep uit het publiek.

Leo Duonrey:"Oké, dan niet. Maar ik zal toch even uitleggen waarom. Eindelijk is meneer hier erin geslaagd om wat respect van mij te verdienen. Ga nou niet meteen te positief denken, ik heb nog steeds helemaal niks met verklede losers die hier stoer komen doen met goocheltrucjes. Maar ik vind het toch knap hoe hij het voor elkaar krijgt om over de voor hem negatieve dingen heen te kletsen. Heel slim, Alucard, om mij en Skotta een goed tag team te noemen. Daar besteed iedereen natuurlijk veel minder aandacht aan dan wanneer je ons team slecht had genoemd. En mocht dat nog niet genoeg zijn zeg je er ook nog maar bij het eigenlijk Vikings fout was. Zwak, Alucard, knap verzonnen maar toch gewoon zwak. Je moet je nederlagen kunnen erkennen, en in jouw geval zul je dus gewoon moeten toegeven dat je hebt verloren, en die mooie kans om mij te vernederen hebt laten liggen. Je hebt verloren, zo simpel is het."


Publiek: "Je verloor - je verloor!"

Leo Duonrey: "Maar dit is niet de enige zwakte van deze stoere vampier. Wat nog veel erger is, is dat hij zich nog al thuis lijkt te voelen in de slachtofferrol. Hij klaagt nooit, hij zeurt nooit, hij zet zich in voor de vereniging, hij probeerde zelfs een keer de GM te bevoordelen. Echt Alucard, ik snap niet dat je hier ondertussen nog geen Nobelprijs voor hebt gekregen. Wat overigens blijkbaar ook jouw probleem is. Want ondanks deze geweldige dingen, denkt niemand aan je. Je krijgt geen perfecte matchen, je krijgt niet je perfecte tegenstander, kortom je krijgt niet wat je wilt. Eigenlijk ben je best zielig, maar dat heb je gelukkig zelf ook door."


Leo zwijgt een poosje. Het publiek reageert gemengd en Alucard kijkt Leo met een kwade blik aan.

Leo Duonrey: "Zoals jullie allemaal al wel zullen begrijpen heb ik de afgelopen minuten een voorbeeldje van cynisme gegeven. Alucard, niemand behalve jijzelf vindt je zielig, en niemand behalve jijzelf vindt dat jij wat te klagen hebt. Als jij geen respect voor anderen kan tonen, moet je er ook niet vanuit gaan dat die anderen allemaal precies doen wat jij wilt. Je kunt niet verwachten dat het publiek stil is als je dat nogal asociaal beveelt. En zeker niet als je ze vervolgens idioten noemt. Misschien dat zulke dingen 500 jaar geleden wel zo werkten, maar momenteel zitten we in de eenentwintigste eeuw en daar bereik je op jouw manier niks. Hoe dan ook, vanavond heb ik een match tegen Viking, en ik zal m'n uiterste best doen om hem de vernedering van vorige week, die jij binnenkort ook nog wel een keertje mee zal maken, te laten ondergaan."


Leo Duonrey loopt de ring uit en laat Alucard daar alleen achter, terwijl het beeld zwart wordt en de show overgaat in een reclameblok.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De hel is los!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: