Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 the crippler

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Crippler




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 14-11-11
Leeftijd : 45
Woonplaats : oostende (west-vlaanderen-belgie)

the crippler Empty
BerichtOnderwerp: the crippler   the crippler Emptywo nov 23, 2011 7:21 pm

brian wolf met een belangrijke onderbreking,
Horst deckers; wel brian wat is er aan de hand?

brian wolf; wat er aan de hand is de ene superstar na de andere word hier backstage aangevallen .
de ene brutale aanval na de andere,en steeds laat hij zen tegenstanders bijna kreupel achter echt ik heb in mijn hele carriere hier nog nooit zoiets gezien.tziet er naar uit dat er een nieuwe bad guy in town is nie vlug en hard zen naam wil maken.

plots gaan de lichten uit en een paar seconden later springen ze terug aan en zien we brian op de grond liggen in de greep gehouden door een wat duistere figuur,hij lost zen greep en laat brian liggen voor dood achter gelaten en wandelt op zen gemak naar de tafel en grijpt de mic,draait zich om en roept ik ben de belgium crippler heb al naam gemaakt op andere feds en ik ben hier om de top te verslaan een voor een en dan ben ik hier de top dog en als wie niet akoord gaat probeer me dan van gedacht te veranderen want ik hou van een goed gevecht dus if you want some come get some
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuuzaki




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-11-11

the crippler Empty
BerichtOnderwerp: Gulp   the crippler Emptywo nov 23, 2011 7:59 pm

Wow! Een beetje intonatie zou wel fijn zijn voor de GMs denk ik;-)

Als opening zou het een aardig leuk iets kunnen zijn crippler, maar misschien iets meer met regels werken zodat het niet 1 lange lap tekst wordt? En als je het echt realistisch wil houden: De show is splinternieuw dus misschien zou je iets in de trend van " We zijn nog maar net begonnen en er worden nu al verschillende worstelaars backstage in elkaar geslagen." ofzo?


Dit is niet als kritiek bedoelt, maar het zou misschien kunnen helpen in de rollenspellen nog beter maken? Misschien ook niet hoor, het is tenslotte mijn mening en dat zijn geen feiten:-)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
the crippler
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» crippler vs max

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major backstage-
Ga naar: