Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RP locker room

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
The Terminator




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 18-11-11

RP locker room Empty
BerichtOnderwerp: RP locker room   RP locker room Emptydi jan 03, 2012 9:39 pm

als ik toch heb verloren van jopie verander ik de rp!!


Black zit in de kleed kamer en warmt zich op voor de title match tegen jopie, omdat Black de vorige match van jopie won wil hij hem nog een kans geven maar deze keer is het officieel het is voor [b]de extreem enigma title[/b].

BLack loopt glimlachend naar de ring, onderweg komt hij Boomer weer tegen.
Boomer praat lachend tegen Black zoo, ik heb gehoord dat je vandaag een title match hebt tegen jopie, weet je zeker dat je geen hulp wilt? Want dit is de laatste keer dat ik het aan je vraag hé.

Black boosWow, wat denk jij wel niet? je bent niet de beste ofso. Ik kan het zelf wel hoor ik heb geen hulp nodig en zeker niet van iemand zoals jouw, vanavond loop ik uit de arena als extreem enigma kampioen met 1 defence! Iets wat jij nooit zal hebben, haha.

Boomer was op het punt om weg te lopen;Wacht eens even, wat zei je daar? dat ik nooit een title zou hebben?
Dat klinkt als een uitdaging, wat zeg je er van, jij en ik volgende week in de ring voor die title van jou?

Black;Hahaha, je moet het wel verdienen hoor, title matchen komen dus echt niet uit de lucht vallen hoor! Je moet het verdienen

Boomer loopt boos weg Hmm, ik zal het bewijzen, ik ben die title waardig!


Laatst aangepast door The Terminator op zo jan 08, 2012 8:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aono Tsukune




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 15-11-11

RP locker room Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP locker room   RP locker room Emptywo jan 04, 2012 8:23 am

Even wat hulp voor je:

Termi loopt glimlachend naar de ring, onderweg komt hij Boomer weer tegen.
Boomer praat lachend tegen termi zoo, ik heb gehoord dat je vandaag een title match hebt tegen jopie, weet je zeker dat je geen hulp wilt? Want dit is de laatste keer dat ik het aan je vraag hé.

kun je beter iets doen van

Termi loopt glimlachend naar de ring, onderweg komt hij Boomer tegen, die lachend tegen hem begint te praten.

Boomer: "Zo, ik heb gehoord dat je vandaag een title match hebt tegen Jopie, weet je zeker dat je geen hulp wilt? Want dit is de laatste keer dat ik je het vraag."

Je kunt zeg maar voor spreken beter de naam van de spreker, dubbele punt, aanhalingsteken openen,tekst,aanhalingstekens sluiten en de emoties van de spreker in de zin ervoor te zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Boomer




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Rotterdam

RP locker room Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP locker room   RP locker room Emptywo jan 04, 2012 1:14 pm

The Terminator schreef:
OOC: als ik toch heb verloren van Jopie verander ik de rp!!


The Terminator zit in de kleedkamer en warmt zich op voor de title match tegen Jopie, omdat Terminator de vorige match van jopie won wil hij hem nog een kans geven. Maar deze keer is het officieel. Het is voor de extreem enigma title!

Termi loopt glimlachend naar de ring, onderweg komt hij Boomer weer tegen.

Boomer zegt lachend: Zo, ik heb gehoord dat je vandaag een title match hebt tegen jopie, weet je zeker dat je geen hulp wilt? Want dit is de laatste keer dat ik het aan je vraag hè. Ik heb de vorige match gezien en je won alleen maar met geluk!

Terminator loopt boos naar Boomer toe

''Wow, wat denk jij wel niet? je bent niet de beste of zo. Ik kan het zelf wel hoor. Ik heb geen hulp nodig en zeker niet van iemand zoals jou, vanavond loop ik uit de arena als extreem enigma kampioen met 1 defence! Iets wat jij nooit zal he-''

Boomer onderbreekt The Terminator midden in zijn zin.

''Wacht eens even, wat bedoel? dat ik nooit een title zou hebben?
Dat klinkt als een uitdaging, wat zeg je er van, jij en ik volgende week in de ring voor die title van jou?''


Termi zegt op een minachtende toon: ''Je moet het wel verdienen hoor, title matchen komen dus echt niet uit de lucht vallen hoor! Je moet het verdienen."

Boomer loopt boos weg en fluistert ''Hmm, ik zal het bewijzen, ik ben die title waardig.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RP locker room Empty
BerichtOnderwerp: Re: RP locker room   RP locker room Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RP locker room
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» eerste rp ooit, locker room
» Return van Sound Locker!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: The Beatdown show :: Roleplay minor lockerroom-
Ga naar: