Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Debut of Moriati

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Moriati
Gast




Debut of Moriati Empty
BerichtOnderwerp: Debut of Moriati   Debut of Moriati Emptyzo jan 08, 2012 10:58 am

The camera turns into the backstage area where [name of interviewer] prepares [herself/himself] for an upcomming interview.
-
Interviewer: "I'm very excited to meet a very special person right now. We are seconds away from the debut of a real German legend! He has nearly won everything there is in his career and has now joined the forces of extreme revenge. And there he already is."
-
A tall guy slowly moves towards the inteviewer and the camera. His face is hidden behind a white mask with black painting on it. He is wearing a long dark coat with black handcuffs and a black hat. [name of interviewer] seems to be scared as [he/she] takes a few steps back looking a little bit frightened.
-
Interviewer: "S.. so.."
-
[He/She] stumbles.
-
Interviewer: "So you are.."
-
The guy interfers.
-
Mysterious guy: "Yes, I am!"
-
He squalls into the microphon with a very deep voice. The interviewer takes another three steps into the other direction.
-
Mysterious guy: "My name is Moriati and I'm here to.."
-
He pauses.
-
Moriati: "Well, you'll all see why I'm here. My past speaks for itself and this is just another chapter of my path of destruction. The first victim on my road will be a guy called 'Rooien'. Well I have no clue what kind of a jobber he must be, but in any way he will lay down to my feet at the end, screaming in pain and begging for mercy. Keep your eyes on me and you won't miss a thing!"
-
He drops the mic down to the floor and leaves the shocked interviewer all alone in front the camera.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mori
Gast




Debut of Moriati Empty
BerichtOnderwerp: Re: Debut of Moriati   Debut of Moriati Emptyzo jan 08, 2012 11:00 am

It would be great if someone always could translate my RPs for the shows. I sent it to Rooien as we want to start a feud and I hope everything works well. I'll post my segments in here, so that the VGMs can deal with it for the show.
If you have any comments, please leave them in German or english via reply or ingame Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
rooien1




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 08-01-12

Debut of Moriati Empty
BerichtOnderwerp: Vertaald en aangevuld   Debut of Moriati Emptyzo jan 08, 2012 8:04 pm

De camera gaat over in de backstage ruimte waar Marlies van Buytenen zich voorbereidt voor een aankomend interview.
-
Marlies van Buytenen: "Ik ben erg opgewonden om een bijzondere kerel te ontmoeten op dit moment. We zijn seconden verwijderd van het debuut van een echte Duitse legende. Hij heeft bijna alles wat er is in zijn carrière gewonnen en heeft zich nu aangesloten bij de krachten van 'extreme revenge' ! ... en daar is hij reeds."
-
Een lange man beweegt zich langzaam naar de inteviewster en de camera. Zijn gezicht is verborgen achter een wit masker met zwarte vlekken op. Hij draagt een lange donkere jas met zwarte handboeien en een zwarte hoed. Marlies lijkt bang te zijn als ze een paar stappen achteruit gaat, ze ziet er zelfs een beetje aangedaan uit.
-
Interviewer: "D...dus .."
-
Marlies struikelt zowaar over haar tong.
-
Interviewer: "Dus u bent ..."
-
De onbekende onderbreekt haar.
-
Mysterieuze man: "Natuurlijk, ben ik!" brult hij in de microfoon met een zeer diepe stem. De interviewer neemt nog eens drie stappen in de andere richting.
-
Mysterieuze man: "Mijn naam is Moriati en ik ben hier om te ..."
-
Hij pauzeert.
-
Moriati:... "Nou, jullie zullen allemaal zien waarom ik hier ben. Mijn verleden spreekt voor zich en dit is slechts een ander hoofdstuk van mijn pad van verwoesting. Het eerste slachtoffer op mijn weg zal een kerel genaamd 'Rooien' worden. Nu heb ik geen idee wat voor een boereknul hij is, maar op een of andere manier zal hij aan mij voeten liggen aan het eind, schreeuwend van de pijn en smekend om genade. Houd me in de gaten en je zult niks van het spectakel missen! "
-
Hij laat de microfoon op de vloer vallen en laat de geschrokken interviewer helemaal alleen in de voorkant van de camera.
-
Om te bekomen zet Marlies zich even op de bank. “Die Moriati heeft wel uitstraling zeg. Wel jammer dat hij niet wat spraakzamer was, veel ben ik niet te weten gekomen”

De camera draait naar de deur:

Als op verzoek zwaait de deur open. Marlies valt van verbazing bijna van de bank als ze de grote rooie kerel ziet binnenstappen. Gelukkig herpakt ze zich vlug, stapt ze meteen naar die rooien toe.

Marlies: “Hey, jij moet Rooien zijn”

Rooien: “Inderdaad, ik kan het niet wegsteken hé. Hoe vaak ik me ook was, ik krijg het er niet af”

Marlies ruikt haar kans, die Rooien lijkt heel wat vriendelijker en spraakzamer dan zijn voorganger. Ze beslist hem meteen met de nakende match te confronteren: “Jouw volgende kamp moet je tegen Moriati.”

Rooien reageert verrast: “Haha, meisje toch, jij weet wel van aanpakken. Die Moriati maakt geen schijn van kans. Maar voor een leuke babbel heb ik nu helaas geen tijd, daarvoor kan je beter eens een afspraak maken.” En kordaat stapt Rooien weg...

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Debut of Moriati Empty
BerichtOnderwerp: Re: Debut of Moriati   Debut of Moriati Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Debut of Moriati
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mr. Huijsmans, moriati en Bigass

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major backstage-
Ga naar: