Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de introductie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
era dynamics




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 05-02-12

de introductie Empty
BerichtOnderwerp: de introductie   de introductie Emptywo feb 08, 2012 9:05 am

de introductie 1295549617g8QLSF

De arena licht knippert langzaam uit wanneer een enkele rode schijnwerper beweegt rond de menigte en daarna stopt op de bovenkant van het podium en toont een staande vrouw met haar rug naar de menigte. Ze doet langzaam haar arm omhoog als 'Lord of dance" van Tiesto begint te spelen.De fans barsten uit in gejuich als ze weten dat dit de terugkeer van de wereldwijde superster Era Dynamics moet zijn. Era draait zich om met een grote grijns op haar gezicht als ze het gejuich in haar opneem. Langzaam maakt ze haar weg naar de ring terwijl ze slaat op de handen van de fans. Als ze bij de ring aankomt heft ze haar armen nog een keer het gejuich van de fans te verhogen. Een assistent schuift een microfoon in de ring voor haar.

Era Dynamics: Dames en heren vanavond jullie allemaal getuige van de geschiedenis die wordt geschreven vanavond want vanavond is mijn wedergeboorte. Vanavond word ik een nieuwe vrouw, want vanavond ik mijn toekomst in steen en wilt u weten wat die toekomst is? Respect! Macht! En om te komen daar waar ik wil zal ik een kampioen moeten worden. Nu jullie allemaal weten heb ik een serie van pech in mijn laatste federatie, ik raakte gewond,werd vernederd en werd zelfs mentaal gemarteld. Maar niet deze keer, deze keer zal ik niet worden verwond door een amateur die niet goed zijn bewegingen kan uitvoeren.


De Toeschouwers beginnen weer naar haar toe te juichen voor dit punt.

Era Dynamics: Hou gewoon jullie mond even wil je,en laat me uitspreken, ik heb jullie nooit graag gemogen!!
denken jullie na de laatste keer dat ik vocht in een arena dat dat zal zijn veranderd? Ik wil stilte!


Het gejuich veranderd al snel naar Boos en de grijns op haar gezicht groeit.

Era Dynamics: Nu Machtig zijn is iets wat ik niet was na de laatste keer dat ik hier in een ring was maar ik heb nu dat de enige manier manier dat het beste is om de macht gezien. Om die macht te krijgen moet je vrienden op hoge plaatsen hebben en geloof me ik heb ze nu. Ik rijk mijn hand dan ook aan iedereen die in die kleedkamer op zoek is naar een manier om te krijgen wat ze willen. Steek je hand uit naar mij, zet uw geloof in mij en samen zijn we niet te stoppen.Het gaan nu niet allemaal over mij alleen meer, ik ben er voor iedereen die klein wordt gehouden en ik bestraf de verantwoordelijken. Dus laat me eindigen door te zeggen dat het geweldig is om terug te zijn en ik kijk ernaar uit om mezelf in Extreem Revenge Wrestling geschiedenis als de beste vrouwelijke worstelaar te presenteren.

Ze laat de microfoon vallen op de grond en haar muziek weer begint te spelen. Ze loopt weg al grijnzende langs de fans die proberen om haar aan te raken en duwt ze weg terwijl ze richting het podium loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
de introductie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: