Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 rp parkeer plaats

Ga naar beneden 
AuteurBericht
The Terminator




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 18-11-11

rp parkeer plaats Empty
BerichtOnderwerp: rp parkeer plaats   rp parkeer plaats Emptyza feb 11, 2012 4:58 pm

Invin heeft zijn nieuwe auto net geparkeerd. Hij loopt naar binnen. Net voor dat hij binnen in het gebouw is hoort hij veel mensen schreeuwen, hij draait zich om en ziet dan opeens ziet hij dat zijn auto helemaal stuk is.


Heel boos loopt Invin naar de bestuurder van de auto

Eey gast, wat denk jij wel niet, dat je zomaar mijn auto stuk kan maken!? Je gaat hier voor boeten geloof me.

Maurice zegt lachend: Het was een ongeluk man, doe eens rustig.

Invin: Ongelukje? weet je wel hoe duur die auto is?! Jij gaat ervoor betalen geloof me!

Maurice zegt zelfverzekerd: hahaha, ja dat weet ik. Ik heb een deal voor je. Als jij mij verslaat zometeen, dan betaal ik de auto helemaal alleen. Maar als jou versla, wat ook gaat gebeuren. Vergeten we dit allemaal en ga je naar de verzekering of je betaalt het gewoon zelf, kan me niks schelen wat er dan mee gebeurd.

Invin verbaasd: Denk je nou serieus echt dat je mij gaat verslaan en dat ik naar de verzekering ga? Nou dan heb je het mis. Ik sla je helemaal Knock Out!

Tuurlijk, wat jij wil

Allebeide mannen lopen naar binnen en gaan hun kleed kamer in
Terug naar boven Ga naar beneden
 
rp parkeer plaats
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: The Beatdown show :: roleplay minor parkinglot-
Ga naar: