Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RP feud turn of the Viking

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Viking




Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 18-01-12

RP feud turn of the Viking  Empty
BerichtOnderwerp: RP feud turn of the Viking    RP feud turn of the Viking  Emptywo apr 25, 2012 4:59 pm

Dit graag voor de matches van SKotta-alacard en Leo-Viking.
======
Brian Wolf: "Dat was een prachtige match."
Horst deckers: "Ja mensen je ziet weer wat voor prachtige talent deze show heeft."
Brian Wolf: "Ja elke week..."
Horst deckers: "Ik hoor net dat er dingen gaande zijn in de parkinglot."
Brian Wolf: "Ik hoop dat we snel beelden krijgen. Want ik begrijp dat het te maken heeft met Skotta en Viking."
Horst deckers: "Ja, verleden week dat gebeur... we hebben beelden laten we snel kijken en luisteren."

We zien live beelden van de parkinglot. Voor de deur van het gebouw staat Viking met 15 man strak in pak. Dan draait het beeld en zien we in de verte een grote groep mensen aan lopen. Na enkele seconde zien we dat die een grote groep noormannen huurling zijn. Viking geeft de manen een sein en ze gaan in een rij naast elkaar staan. Na enkele seconden staan 30 Noormannen huurling voor Viking zijn neus. Dan stapt er een Noorman uit de groep en begint tegen Viking te praten.

Noorman: "Viking, je weet waarom we zijn gekomen, lever ons Skotta"
Viking: "Nee, ik heb die taak en ga die vervullen."
Noorman: "Je begrijp mij verkeerd. Jij levert mij NU skotta of anders slaan wij en deze mannen hier alles aan gort. Tot wij Skotta hebben. Orders van de stam die ons in heeft gehuurd. Jij ben van je taken verheven."
Viking: "Jij heb mij niks te vertellen. Maar goed als je het wil kunnen we wel een oud Viking gevecht houden. Nu hier jij en ik. Als ik win zorg jij dat je daar heen gaat waar je vandaan komt. Maar als jij wint dan..."
Noorman: "Ja dan zoek ik Skotta. Als zal dat niet zo moeilijk zijn want loopt dan niemand mij meer in de weg en ja dat apenpak valt ook wel op."
Viking: "Daarin moet ik je gelijk geven. Hij is inderdaad niet zo moeilijk te herkennen."

Voor dat de Noorman het weet slaat Viking met zijn Mjölnir de Noorman k.o. Dan roept hij wat in het Noors en de mannen pakken de man op en vertrekken.

Viking: "Mannen bewaak het gebouw als een van die gasten in een straal van 50 meter komt dan sla ik jullie net zo hard als ik net bij die man deed. "

Dan zien we weer live beelden van de ring.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
RP feud turn of the Viking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Interview met een Viking
» Volledige RP voor de tag match Skotta/Leo vs. Viking/Alucard - Titel van segment: Hulp uit onverwachtse hoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major parkinglot-
Ga naar: