Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Leo in ring

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leo Duonrey




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-11-11

Leo in ring Empty
BerichtOnderwerp: Leo in ring   Leo in ring Emptyvr feb 17, 2012 4:11 pm

Alle lichten gaan uit. Dan begint Wasting Time van Red te spelen. De reacties uit het publiek zijn zeker niet positief. Dit wordt nog erger als Leo Duonrey verschijnt en naar de ring loopt, gevolgd door een schijnwerper. Zodra Leo Duonrey de ring ingaat stopt de muziek.

Publiek: "Booooo!"

Leo Duonrey: "Hmm, ik moet zeggen dat ik wel eens een leukere reactie van jullie gehoord heb. Maar dit kan ik jullie moeilijk kwalijk nemen, het is mijn eigen schuld. Ik zei voor mijn laatste match vorig seizoen dat ik hoopte op wat tegenstand van Juggles, en die heb ik gekregen. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben niet het soort persoon dat excuses gaat zoeken en dat ga ik nu dus ook zeker niet doen. Juggles heeft me heel duidelijk verslagen, en daar kan ik nu weinig meer aan veranderen. Volgende keer beter."

Dit keer zijn de reacties onder het publiek erg verdeeld.

Leo Duonrey: "Maar dit nieuwe seizoen begint goed voor mij. Ik heb eindelijk weer eens een normaal mens als tegenstander. Tenminste, voor zover je een vriend en volgens mij zo goed als begeleider van een clown normaal kunt noemen. Maar R.Reedijk, jij bent wel een tegenstander waarvoor ik respect heb. Vat dit nou niet meteen te positief op, dat respect is alleen voor het feit dat je het blijkbaar al jaren met die clown volhoudt. Ik was hem na één match in de ring al meer dan spuugzat, en dat komt niet alleen door het pak slaag wat ik van hem kreeg."

Weer komen er gemengde reacties uit het publiek.

Leo Duonrey: "Wat me trouwens ook wel bevalt is dat ik dit seizoen blijkbaar eindelijk een uitdager krijg voor m'n titel. Skotta of The Belgium Crippler. Tegen Skotta heb ik al eerder gevochten en toen heb ik niet zoveel problemen met hem gehad, maar TBC heb ik alleen nog maar zien vechten. Dat was trouwens ook niet extreem beangstigend ofzo. En dan hebben we Reedijk nog, die blijkbaar ook geïnteresseerd is in mijn titel. Skotta, TBC en Reedijk, jullie vechten het maar uit. Ik zie wel wie van jullie ik binnenkort tegenkom in de ring."


Publiek: "Yeaaaahhh!"

Leo Duonrey: "En nu het interessantere gedeelte. Alucard, ik ben blij dat je aan het eind van het vorige seizoen mijn hints eindelijk leek te gaan begrijpen. Ik vertel het hele seizoen mijn mening over vampiers en krijg het hele seizoen geen reactie van de vampier voor wie die opmerkingen bestemd waren. Maar goed, ik zal het er maar op houden dat je hersens wat verouderd zijn, wat overigens al positief is want ik ga er nu van uit dat je hersens hebt, en dat je daarom een beetje traag van begrip geworden bent. Wat misschien ook wel de reden is dat je vorige week wel heel onfatsoenlijk was tegen de GM. Ik denk niet dat hij iets meer respect erg gevonden had. En wat betreft dat 'no more mister nice guy' , sinds wanneer gaat dat op voor vampiers die de eerste show al interviewers het ziekenhuis in helpen? Maar zoals ik de vorige show al zei, als jij een match wil, heb ik daar totaal geen problemen mee."

Leo Duonrey stapt uit de ring en loopt weg, terwijl Wasting Time van Red weer begint te spelen.

Horst Deckers: "Ik hoop echt dat er snel een confrontatie in de ring is tussen Leo Duonrey en Alucard, dit wordt steeds leuker."

Brian Wolf: "Ik blijf erbij dat Leo beter op z'n tellen kan passen."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leo in ring
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Max Zero in de ring
» Leo Duonrey in de ring (28-01)
» Leo Duonrey in de ring
» king Of The Ring Foto
» jason molen in de ring

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: