Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Doomsday introduceert zichzelf

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Doomsday

Doomsday


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-04-12
Woonplaats : Arnhem

Doomsday introduceert zichzelf Empty
BerichtOnderwerp: Doomsday introduceert zichzelf   Doomsday introduceert zichzelf Emptyza apr 07, 2012 7:05 am

The The Arrival

Het is een donkere guure dag in april wanneer de GM in zijn kantoor zit te bellen.

“Ik word er gek van” schreeuwt de GM in de telefoon. “Elke keer als ik om audities vraag voor nieuw talent dan krijg ik de meest verschrikkelijke LOZERS hier naar toe die deken dat ze wel een kans maken. “

Op dat moment wordt er op zijn deur geklopt en de deur gaat open.

“ GA WEG” schreeuwt de GM zonder te kijken wie er in de deur opening staat. Maar de deur gaat niet dicht “IK ZEI GA WEG”. En op dat moment draait de GM zich om en staat oog in oog met een van de meest angstaanjagende personen die hij ooit zijn leven heeft gezien.
Hij slikt even en zegt vervolgens “ Oh geweldig weer een die denkt dat hij meer spieren dan hersenen heeft, donder op Baviaan” De man grijpt de GM bij zijn keel en knijpt zo hard dat de GM er blauw van wordt.
“IK heet Doomsday” zegt de man “En jij gaat mij in je show mee laten doen.”
Hij tilt de GM op en chokeslamt hem door zijn bureau.

“Je hoort nog van me” zegt Doomsday en loopt weg.

5 minuten later komt de GM bij en zegt “ Ik haat mijn baan “


Laatst aangepast door Doomsday op vr apr 13, 2012 7:20 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Opschonen ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Doomsday introduceert zichzelf
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mr. Huijsmans introduceert Bigass

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: The Beatdown show :: Roleplay minor Gm office-
Ga naar: