Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mr. Huijsmans introduceert Bigass

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mr. Huijsmans




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 14-11-11

Mr. Huijsmans introduceert Bigass Empty
BerichtOnderwerp: Mr. Huijsmans introduceert Bigass   Mr. Huijsmans introduceert Bigass Emptyza apr 07, 2012 2:42 pm

Het grote titantron scherm zoomt in naar het kleedkamer gebied en daar zie je Mr. Huijsmans uit de Gm kamer komen en doorlopen naar de kleedkamer van Bigass. GM Kevin Gielissen staat tevreden in de deur en de deur van de kleedkamer van Bigass gaat open en Mr. Huijsmans en Bigass lopen langs Marlies van buytenen.

Marlies van Buytenen: “wat is er net gebeurd, Mr. Huijsmans? En wie is die Nieuweling?”

Mr. Huijsmans: “dat zul je zo zien, Marlies, dit is Bigass en jullie gaan nog van hem en mij horen, geloof me”

*Huijsmans en Bigass lopen naar de ring*

De theme song van Mr. Huijsmans klinkt door de speakers en een video wordt getoond op het grote scherm met de beste wedstrijden die hij gespeeld heeft en zijn beste bewegingen
Regen van vuur is te zien
Mr. Huijsmans maakt zijn weg naar de ring
Draagt een Superhero kostuum met zijn originele AED-kostuum
Rijdende op een zelfgemaakte chopper

Mr. Huijsmans: “jullie zullen wel willen weten wat dit allemaal is?”

*publiek: “yes, yes, yes, yes!”*
Mr. Huijsmans: “nou dat zullen we jullie dan eens uit gaan leggen. Dit is de nieuwst aanwinst van ERW en dit is Bigass!! Jullie zullen hem wel niet kennen, maar geloof mij: dat gaat nog gebeuren! En hoe zullen jullie nu wel denken. Ja ik weet meer over jullie dan jullie denken Wink.
*publiek schreeuwt: Superhero , superhero, superhero!*
Mr. Huijsmans: “ssst, ik ben nog niet klaar dus laat me eventjes uitpraten want het belangrijkste moet nog komen.
Tijdens mijn match met Bigass van vandaag zag ik dat Big veel talent had, maar ik zag ook dat hij wel begeleiding nodig had. Jullie voelen hem al aankomen denk ik?

*publiek: Superhero, superhero, superhero!!*
Mr. Huijsmans: “ik ga deze toekomstige World champion begeleiden totdat ik vind dat die goed genoeg is om het zelf te doen.”
*plotseling gaan alle lichten uit en hoor je slagen met een steel chair*
Brian Wolf: “wat is dit nou weer?”
Horst Deckers: “hoe moeten wij dit nou weer weten? Het is donker, sukkel!”
*alle lichten gaan weer aan en Mr. Huijsmans en Bigass liggen bewusteloos op de grond in het midden van de ring. Moriati vraagt om een microfoon”
Moriati: “vinden jullie dat nou leuk? Een volwassen man die gelieft bij het publiek wil zijn en daarom een nutteloze worstelaar gaat begeleiden? Alsjeblieft zeg. Dit is een worstelshow en niet een soap serie!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mr. Huijsmans introduceert Bigass
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mr. Huijsmans, moriati en Bigass
» Doomsday introduceert zichzelf
» Mr Huijsmans voorstelling
» Huijsmans en Sound praten
» Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: