Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mr. Huijsmans




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 14-11-11

Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki Empty
BerichtOnderwerp: Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki   Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki Emptydo apr 26, 2012 8:06 pm

*camera zoomt in naar GM kamer*

Gm Kevin Gielissen zit rustig te werken totdat het licht plotseling uit gaat en binnen een seconde weer aangaat en opeens staat Mr. Huijsmans voor de GM van Extreem Revenge.

Kevin Gielissen: “huuh, wat de “piep” is dit nou weer. Ben je helemaal gek geworden?”

Mr. Huijsmans: “hahahaha, je kent me nu toch al wel een keer vriend? Hahaha”

Kevin Gielissen: “ik ben *piep* je vriend niet en je weet dat ik altijd serieus ben!”

Mr. Huijsmans: “ok ok ok ok, rustig niet gaan slaan ofzo. Het komt wel weer goed, maar nu serieus. Ben je serieus van plan om mij in een match tegen die Ryuuzaki te zetten? Die kerel is al 2 en een half seizoen op zoek naar een aanvaller of zoiets en dan verwacht je ook nog dat ik hem het ziekenhuis in sla zodat die er waarschijnlijk nog langer over doet? Hahahahah en dan zeggen dat je bijna altijd serieus bent. Wat een grap”

Kevin Gielissen: “wil je er soms een handicap match van maken tegen Ryuuzaki en tegen een willekeurige tegenstander? Nee? Nou dan zou ik eens je mond dicht houden en dan leg ik jou mijn reden uit. Een irritant kindje, dat ben je. Ryuuzaki is al een tijd bezig om zijn doel te halen, maar dat lukt hem niet echt. Als jij er nou eens voor zorgt dat die een paar tikken op zijn hoofd krijgt zodat die logisch gaat nadenken dan pakt die gewoon die ………………………………………………… op en dan zijn we van het gezeur af.

Mr. Huijsmans: “meen je dit nou serieus? Nou ik houd het weer voor gezien en ik kom wel terug als je weer normaal kan nadenken, want dit gaat absoluut nergens over. Laters ik kom over een kwartiertje wel terug.”

*Mr. Huijsmans loopt naar buiten en daar loopt die tot verbazing tegen ……..*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuuzaki




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-11-11

Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki Empty
BerichtOnderwerp: RE   Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki Emptydo apr 26, 2012 11:21 pm

Mr. Huijsmans loopt naar buiten en daar loopt die tot verbazing tegen zijn tegenstander voor vanavond, Ryuuzaki, op.


Ryuuzaki:" Goedenavond, heer Huijsmans. Ik heb zojuist op de wedstrijden lijst van vanavond gezien dat ik tegen jou geboekt ben voor je titel. Ik heb geen flauw idee waaraan ik de eer verdient heb, noch heb ik geen idee waarom ik voor een titel zou willen strijden, maar het zij zo.. Ik heb heel andere dingen aan mijn hoofd, waaronder onze beste GM Gielissen persoonlijk te spreken."

Ryuuzaki steekt zijn hand uit naar Mr. Huijsmans en met een enigzins beschaamd gezicht schudt de superheld deze.

Ryuuzaki:" Heel veel succes gewenst vanavond in de match. Moge de beste van ons winnen."

Zonder verder nog een woord te zeggen loopt Ryuuzaki met een vermoeide blik door naar het kantoor van de General Manager. We zien Ryuuzaki door de deur naar binnen lopen en deze achter zich sluiten, als het titantron beeld op zwart gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki
» Kevin Gielissen is radeloos
» Mr Huijsmans voorstelling
» Ryuuzaki twijfelt
» Mr. Huijsmans introduceert Bigass

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major GM office-
Ga naar: