Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ryuuzaki twijfelt

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ryuuzaki




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-11-11

Ryuuzaki twijfelt  Empty
BerichtOnderwerp: Ryuuzaki twijfelt    Ryuuzaki twijfelt  Emptyvr maa 16, 2012 8:41 pm

Op het grote titantron scherm in de arena springt ineens een camera-opname van eerder vandaag tevoorschijn. Ryuuzaki zit tegenover Kevin Gielissen op kantoor. De twee lijken weer eens in een discussie te zijn.

Ryuuzaki:" Beste heer Gielissen. Waarom heeft u wederom niet naar mij geluisterd? Nu heeft u backstage in de kleedkamers de worstelaars laten weten dat er een mysterieuze saboteur in deze federatie aanwezig is, waarbij u iedereen in rep en roer brengt. De backstage crew kijkt elkaar constant met schuine hoofden aan en de worstelaars bestempelen in groepjes nu wie de schuldige hierachter is. Dit is nu precies datgene wat ik wilde voorkomen!"

Kevin Gielissen:" Ik kan het niet meer hebben, Ryuuzaki! Afgelopen woensdag is mijn vrouw door een onbekende gefotografeerd terwijl ze stond te douchen! Heb je de krant van deze week niet gezien? Een compleet column, uiteraard anoniem ingezonden, hebben ze geplaatst met nietsverhullende foto's van mijn vrouw! Niets verhullend zeg ik je!"

Ryuuzaki:" Ik snap dat u hierdoor gefrustreerd bent, heer Gielissen. Dat u mij vanavond in een wedstrijd heeft geboekt tegen een Techniek type worstelaar is allermeest opmerkelijk, daar wij beide weten dat ik hiertegen weinig kans maak op een overwinning, maar dat terzijde. Ik heb in..."

Kevin Gielissen slaat een krant open en slaat deze woest op de tafel voor Ryuuzaki zijn ogen. Doordat de camera een klein stukje inzoomt krijgt het hele publiek ook een glimp te zien van de obscene foto's in de krant.

Kevin Gielissen:" Achteruit jij, met je camera!! Ben je nou helemaal belazerd! Het is al erg zat dat deze foto's in de krant staan! Moet nu de hele wereld dit ook nog eens op de live televisie zien! Opdonderen uit mijn kantoor!!"

Het camerabeeld op de titantron schiet snel een stuk achteruit het kantoor van Kevin Gielissen uit en we zien hoe de General Manager met een woeste blik de deur haast uit zijn scharnieren dicht gooit. De show pringt over in een reclameblok.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ryuuzaki twijfelt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki
» special match voting
» federation picture
» Ryuuzaki arriveert in ERW
» Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major GM office-
Ga naar: