Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ryuuzaki




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-11-11

Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki Empty
BerichtOnderwerp: Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki   Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki Emptyzo apr 08, 2012 4:44 pm

Het grote titantron scherm laat een beeld zien van het kantoor van Kevin Gielissen. Hij zit, wederom zichtbaar gefrustreerd, tegenover de geheimzinnige detective "L", die zich Ryuuzaki noemt in de federatie.

GM Kevin Gielissen:" Oké, Ryuuzaki. Ik moet dit even aan jou kwijt. We zijn nu onderhand drie seizoenen bezig en de aanvallen op onze federatie gaan nog altijd in volle gang door! Ondanks dat je de beste detective in de wereld schijnt te zijn, heb ik hier nog weinig van gemerkt. Resultaten wil ik zien!"

Ryuuzaki:" U bedoelt eigenlijk te zeggen dat u twijfelt aan mijn capaciteiten? Daar kan ik helaas vrij weinig aan doen heer Gielissen. "

GM Kevin Gielissen:" Daar begin je weer! Altijd zo stoïcijns over alles wat er zich om je heen afspeelt, Ryuuzaki. Vorig seizoen heeft mijn vrouw het moeten bezuren met die foto's van haar in de douche die in de krant verschenen. Nu is een van onze worstelaars, voormalig bekend als Edge en nu als Sound Locker, tijdens zijn stunt voor de fans ernstig gewond geraakt! Hij zit momenteel in een rolstoel en is zowaar uitgedaagd door een man met een masker op! Waarom ben je nog niet met een team van agenten bezig deze gemaskerde man te zoeken! "

Ryuuzaki:" Daar kan ik u maar een helder antwoord op geven, heer Gielissen. Deze man met dit masker is een bedrieger die niets anders wil dan eeuwige faam door een worstelaar als Sound Locker te verslaan. Ik kan deze man met masker voor u laten arresteren als u dit wilt, maar dit zal u niet de oplossing bieden voor het probleem dat zich momenteel voordoet in de federatie."

GM Kevin Gielissen:" Wat?! Deze man heeft de kabel doorgeknipt van de lift die Sound Locker wilde gebruiken! Dit is precies in het patroon zoals onze crimineel zich constant heeft voorgedaan! Hoeveel bewijs wil je nog hebben voordat je.."

Ryuuzaki:" Luister heer Gielissen.. U heeft mij persoonlijk gevraagd om u te helpen in deze federatie omdat u geterroriseerd wordt door iemand die klaarblijkelijk niet wil dat deze federatie blijft voortbestaan. Een directe winst door een worstelaar uit te dagen tot een enkel doch oneervol gevecht heeft hier totaal geen raakvlakken mee. Als ik zo vrij mag zijn, geef ik u op dit moment een ultimatum."

Ryuuzaki staat op en brengt zijn gezicht zeer dicht bij het gezicht van GM Kevin Gielissen. Voor het eerst sinds Ryuuzaki in ERW is zien we een blik van pure haat en razernij verschijnen.

Ryuuzaki:" Gaat u vanavond achter de man met het masker aan en laat hem voor, tijdens of na zijn wedstrijd met Sound Locker arresteren. Gebruik wat mij betreft mijn hele team van agenten hiervoor, ik geef u daarvoor het volledige commando over hen. Als de aanvallen hierdoor volledig stoppen, heeft u schijnbaar gelijk gehad en is mijn missie voor het eerst in mijn leven een volledig falen geweest. Besef u van de andere kant wel, dat mijn vertrouwen dermate in twijfel wordt getrokken door u op dit moment, dat ik in onderzoekstermen niets voor u kunt doen. Ik blijf als actief lid van uw worstelrooster functioneren, maar zal mij niet langer met deze zaak bemoeien tot u zelf inziet waar u de fout in gaat. En zodra dit gebeurt... EIS ik uw persoonlijke excuses voordat ik mij weer op deze zaak zal storten. Gegroet!"

Zonder verder nog een woord vuil te maken draait Ryuuzaki zich om en verlaat het kantoor van Kevin Gielissen. Hij sluit rustig de deur en Kevin Gielissen is zichtbaar aangeslagen door wat zich zojuist heeft voor gedaan.

GM Kevin Gielissen:" Jeetje zeg! Ik heb nog nooit iemand met zo'n vurige haat naar mij zien kijken! We zullen zien, L, wie er gelijk heeft."

Kevin Gielissen pakt een telefoon en draait het nummer van de beveiliging.

GM Kevin Gielissen:" Hallo! Kevin Gielissen hier. Luister, in de match vanavond van Sound Locker tegen de mysterieuze..."

Het camerabeeld wordt langzaam zwart terwijl Kevin Gielissen een plan van aanpak aan de beveiliger uitlegt voor de arrestatie van de man met het masker.


Laatst aangepast door Ryuuzaki op ma apr 09, 2012 9:54 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Edge

Edge


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-03-12

Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki   Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki Emptyzo apr 08, 2012 6:53 pm

goede rp ryuzaki Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kevin Gielissen twijfelt aan Ryuuzaki
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki
» Kevin Gielissen is radeloos
» Ryuuzaki twijfelt
» special match voting
» federation picture

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major GM office-
Ga naar: