Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Volledige RP voor de tag match Skotta/Leo vs. Viking/Alucard - Titel van segment: Hulp uit onverwachtse hoek

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Volledige RP voor de tag match Skotta/Leo vs. Viking/Alucard - Titel van segment: Hulp uit onverwachtse hoek Empty
BerichtOnderwerp: Volledige RP voor de tag match Skotta/Leo vs. Viking/Alucard - Titel van segment: Hulp uit onverwachtse hoek   Volledige RP voor de tag match Skotta/Leo vs. Viking/Alucard - Titel van segment: Hulp uit onverwachtse hoek Emptyza apr 21, 2012 11:28 am

Beelden van de gm office worden getoond. Men ziet gm Giellesen zitten. Na enkele seconde gaat de deur open. Viking stapt binnen met de 4 mannen die die verleden week ook bij had. Viking geeft een teken en de mannen gaan voor de deur staan.

Viking: "Goedendag mijnheer."

Gm Giellesen: "Viking goedendag. Verleden week veroverde jij die koffer van skotta weet jij al wat er inzit."

Viking: "Ja mijnheer, het is de brief die ik ook ontvangen heb. Namelijk dat skotta terug moet komen naar Iceland. Voor familie zaken. Aangezien ze hem niet te pakken gekregen hebben ze nu mij de opdracht gegeven om hem terug te brengen."


Gm Giellesen: "Dus als ik het goed begrijp moet hij voor familie zaken terug. Alleen dat wil hij niet hij bazelt nu dat die genaraal is of zo iets."

Viking: "Mijnheer dat is zeker een probleem zeker omdat er extra maatregelen komen om hem mee te krijgen. Nu weet ik niet wat dat inhoud. Maar het zal niet zacht gaan waarschijnlijk."

Gm Giellesen: "Hoe bedoel je?"

Viking: "Mijnheer, de stam waar skotta vandaan komt staat bekent om zijn brute en gewelddadige manier van werken. Dus er kan elk moment hier een groep van krijgers staan en hem en anderen neer slaan om hem mee te krijgen."

Gm Giellesen: "Oke, gelukkig heb ik jou viking. Voor de bescherming."

Viking: "Mijnheer, die 4 mannen zijn niet eens genoeg die ik van u heb gehad. Ze slaan alles aangort als het nodig is."

Gm Giellesen: "Oke je krijgt nog 8 man extra en zorg er voor dat hij weg is vanavond."

Viking: "Mijnheer, daar zorg ik voor. Buiten dat heb ik nog een match vanavond?"

Gm Giellesen: "Zeker Viking laten we een tag team match houden... ik regel 3 man als jij zorgt dat jij ook aanwezig ben dan hebben we er 4 en een match."

Viking: "Mijnheer, ik zorg dat ik er ben."

Viking geeft de mannen een sein en ze gaan weer om viking staan. Dan loopt hij de deur uit.

Op het moment dat het titantron scherm zwart wordt, knalt er een geluid van een militaire trompet uit de speakers van de arena. Generaal Skotta komt met een vaste tred en verwilderde blik in zijn ogen de arena in stormen, schuift onder touwen door de ring en grijpt een microfoon in zijn handen.

Gen.Skotta:" Ha! Als jullie werkelijk denken dat ik mijzelf zo maar uit laat leveren omdat dat zo geschreven wordt door de stam, dan hebben jullie het goed mis ook! Ik ben verdorie een Generaal! Een Generaal vertel je niet wat hij moet doen of wanneer. Nee, nee meneer de General Manager. IK als Generaal vertel anderen wanneer ze springen, hoe hoog ze springen en hoe vaak ze springen! Een enkele knip met mijn vingers en dit hele peloton van losers hier hoort mij vijfentwintig push-ups te geven!"

Skotta kijkt om zich heen en merkt dat het hele ERW publiek geshockeerd is door zijn woorden.

Gen. Skotta:" Maar, als goede generaal weet ik ook wanneer ik met mijn rug tegen de muur aangezet wordt en onder schot wordt gehouden door een overmacht. Ondanks mijn superieure kwaliteiten ben ik geen superheld en geen middeleeuwse Viking. Daarom heb ik voorbereidingen getroffen en ..."

Opeens gaan alle lichten uit in de arena en Wasting Time van Red begint te spelen. Leo Duonrey loopt naar de ring, gevolgd door een schijnwerper.

Leo Duonrey: "Ik kreeg net iemand op bezoek met een boodschap van jou, Skotta. Daarin stond jouw dringende verzoek om je tag partner te willen zijn vanavond in de tag team match tussen tuusen jou, Viking en een schijnbaar nog aan te komen leger van brute jagers die jouw af willen voeren naar Iceland. Nu heb ik niet helemaal helder hoe dit een tag team team match wordt als ik met jou samen tegenover Viking in zijn eentje sta, maar dat even terzijde...

Uit het publiek komen gemengde reacties.

Leo Duonrey: "Skotta, ik heb je nog niet verteld of ik het ook doe. Die redenen van jou zijn op zich best goed, maar ik probeer altijd mijn eigen redenen te vinden om iets te doen. Allereerst wil ik zeggen dat ik respect voor je heb. Ga hier nou niet te veel van denken, ik bedoel niet dat onderdanige respect wat meteen gehoorzaamheid met zich mee brengt. Ik bedoel het soort respect dat je kunt hebben voor iemand van gelijk niveau. En overigens zal dat generaalpakje dat je nu draagt daar weinig aan veranderen. Verder vind ik de manier waarop jij behandeld wordt niet echt geweldig. Je zou zeggen dat een volwassene zijn eigen beslissingen kan maken wat betreft familiezaken. Als jij niet wil, dan heeft niemand het recht om je te dwingen. Dat er dan hele volksstammen gewelddadige krijgers komen om je te halen is een probleem dat altijd op te lossen valt.. Maar nu gaat de General Manager zich er mee bemoeien. Dat kan ik ergens nog wel begrijpen, hij is verantwoordelijk voor de veiligheid van de andere worstelaars hier. Maar dat Viking jou vervolgens het land uit wil trappen snap ik echt niet. Viking heeft hier net zoveel mee te maken als ik, en als hij zich ermee gaat bemoeien kan ik dat net zo goed ook doen. Dus Skotta, wat mij betreft zijn wij vanavond tag partners in deze match."


Leo Duonrey legt zijn microfoon neer en wil de ring verlaten, totdat plots de hele arena rood kleurt en een diepe angstaanjagende lach hoorbaar wordt. Een gigantische rookwolk verschijnt onder de titantron en ineens staat Alucard daar, in vol ornaat met pak en al.

Alucard:" Dus, meneer Dunrey! Ineens heb je besloten om je maar weer eens te gaan bemoeien met zaken die je niets aan gaan! Hoe ironisch.. Je kleedt je als een krijger, een held uit de spartaanse tijden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je je ook nog eens als de redder in nood moet gaan gedragen! Wat er precies aan de hand is met die hele tirade van die halve Generaal daar en zijn stam, interesseert mij werkelijk geen snars. Maar ja, even terugkijkend naar de afgelopen paar weken, Leo, waarin ik jou al meerdere malen verslagen en vernederd heb, kan ik natuurlijk een kans als deze niet laten liggen! "

Het ERW publiek begint luidkeels BOE te roepen na de zoveelste belediging van Alucard naar anderen.

Alucard:" Kevin Gielissen. Prijs je zelf voor eenmaal in je leven gelukkig! Ik zal mij vanavond aan de zijde van je brute berschermengel, de Viking, aansluiten voor deze match. We kunnen het nu eenmaal niet hebben dat een stel ongetrainde bruten uit een ander land zich gaan bemoeien in een officiële worstelwedstrijd, nietwaar? Voor mij is het simpel, Leo Dunrey wederom verslaan, een neppe Generaal als Skotta dwarsbomen en mede verantwoordelijk zijn voor het feit dat hij straks uit de federatie weggevoerd zal worden naar god weet waar.. Wat een heerlijke avond!"

Een afgrijselijke lach komt uit de keel van Alucard als de show overspringt in een reclame.




Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volledige RP voor de tag match Skotta/Leo vs. Viking/Alucard - Titel van segment: Hulp uit onverwachtse hoek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» na de roleplay van skotta en voor de match
» Leo Duonrey in de ring
» De GM schakelt hulp in
» Interview met een Viking
» RP feud turn of the Viking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: