Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Leo Duonrey in de ring

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leo Duonrey




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-11-11

Leo Duonrey in de ring Empty
BerichtOnderwerp: Leo Duonrey in de ring   Leo Duonrey in de ring Emptyma jan 16, 2012 7:04 pm

Alle lichten gaan uit. Dan begint Wasting Time van Red te spelen. Er is weinig reactie vanuit het publiek, ook wanneer Leo Duonrey verschijnt en naar de ring loopt, gevolgd door een schijnwerper. Zodra Leo Duonrey de ring in gaat stopt de muziek.

Leo Duonrey: "Zo te horen zijn jullie niet erg enthousiast over mij en m'n match vorige week."

Publiek:"Booooo!"

Leo Duonrey: "En dat kan ik jullie moeilijk kwalijk nemen. Die match, daar is nu weinig meer aan te doen. Ik ben niet het type dat excuses gaat zoeken na zo'n verlies, dus wat mij betreft is dat gedoe met Alucard afgesloten. Ik denk dat hij, ondanks dat hij mij versloeg, toch de waarschuwing heeft begrepen. En mocht dat niet zo blijken te zijn, dan grijp ik gerust weer in."

Publiek:"Yeaaaahhh!"

Leo Duonrey:"Maar goed, zoals ik al zei, het is weer tijd voor een volgend onderwerp. Deze titel bijvoorbeeld."

Leo Duonrey trekt zijn jasje uit. Om zijn middel draag hij de Dutch Hardcore Championship.

Leo Duonrey:"Zoals jullie zien ben ik momenteel de Dutch Hardcore Champion. En dat wil ik wel een poosje zo houden. Nu zullen sommigen van jullie wel zeggen: 'Waarom zou iemand tevreden zijn met zo'n titel? Elk normaal mens zou toch alles doen voor de Dutch Zwaargewicht Championship?' Maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Ten eerste heb ik nooit beweert dat ik een normaal mens ben, en dat zal ik ook zeker nooit doen. En ten tweede, het klopt dat de Dutch Zwaargewicht Championship momenteel de absolute top is. Officieel zal dat wel zo blijven, maar officiële dingen kloppen niet altijd met de realiteit. Ik ben van plan om deze titel hier naar de top te brengen."


Publiek:"Yeaaaahhh!"


Leo Duonrey:"Nu weten jullie dus mijn plannen. Maar dat is allemaal op de langere termijn, dus nu nog even over vanavond. Zoals jullie misschien al weten heb ik een match tegen ene Skotta. Ik ken hem niet, maar ik heb zijn match van vorige week teruggekeken. Redelijk indrukwekkend, hoewel hij zo te zien weinig tegenstand had. Ik moet zeggen dat ik niet erg bang ben. Om dat te bereiken, zal hij toch meer moeten laten zien. Ik ben van plan om vanavond betere dingen te laten zien dan vorige week, dus Skotta, bereid je maar vast voor."

Leo Duonrey loopt weg, terwijl zijn theme song weer begint te spelen.

Brian Wolf:"Het valt me nog mee dat Leo hier überhaupt nog wel over die match van vorige week durft te praten. Ik vraag me af of hij net zo'n grote mond zou hebben als Alucard voor hem stond."

Horst Deckers:"Hmm, ik weet het niet. Hij heeft al laten zien dat hij lef heeft. En dan zijn plannen met die titel. Normaal gesproken zou ik zoiets meteen als onzin zien, maar bij Leo Duonrey weet ik het niet. Zoals hij zelf al zei, hij is niet precies wat je een normaal mens noemt. Hem kennende, zou hij dit nog best wel eens kunnen menen."

Brian Wolf:"Hoe dan ook, vanavond heeft hij een match tegen Skotta. Misschien dat hij dan meer kan laten zien dan vorige week. Het is tijd voor de volgende ma... Hè, wat is dit?"


Laatst aangepast door Leo Duonrey op do jan 19, 2012 2:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Skotta1972




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 27-11-11

Leo Duonrey in de ring Empty
BerichtOnderwerp: reactie voor de RP leo ;)   Leo Duonrey in de ring Emptydo jan 19, 2012 12:57 pm

Terwijl Leo terug loopt gaat het licht weer uit een koude wind gaat door de arena bliksem schiet door de lucht......

Skotta: Ik ben iemand van weinig woorden.

Puliek gaat uit z'n dak

Skotta: ik ben meer van de daden, voor jou leek het alsof ik weinig tegenstand had, Nee Leo, zo laat ik merken dat al mijn tegenstanders weinig tegenstand geven.

Publiek brult SKOTTA RULES, SKOTA RULES.
skotta heft zijn handen boven zijn hooft om zijn Taunt uit te voeren, hij stopt en zegt nog 1 ding

Skotta: Leo jouw title is belangrijk, heeeeeel belangrijk

het licht gaat uit en een harde donder en een explosie van bliksem verlicht de zaal en als de lichten weer aan gaan is Skotta verdwenen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leo Duonrey in de ring
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leo Duonrey in de ring (28-01)
» Alucard roept Leo Dunrey naar de ring
» Max Zero in de ring
» Leo in ring
» jason molen in de ring

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: