Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Alucard roept Leo Dunrey naar de ring

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Empty
BerichtOnderwerp: Alucard roept Leo Dunrey naar de ring   Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Emptyzo apr 08, 2012 1:20 pm

Alle lichten gaan uit en een rode gloed omringt de gehele arena. Rookwolken komen vanaf de Titantron grond omhoog en een zeer diepe lach is hoorbaar. De wolken vormen zich samen tot een bal en langzaam ontwaart zich de gedaante van Alucard uit de wolk. Hij loopt langzaam naar de ring toe en heeft een microfoon in zijn hand. Met een brede glimlach op zijn gezicht springt hij vanaf de grond over de touwen zo de ring in.

Brian Wolf:” Daar is hij toch! Die smerige vampier die denkt dat alles en iedereen maar om zijn wil heen draait. Bah! Ik heb eigenlijk al weinig zin om überhaupt nog iets te zeggen wanneer hij naar de ring komt.”

Horst Deckers:” Hou je maar een beetje gedeisd, Brian. Alucard is hier hoogstwaarschijnlijk om een mededeling te doen voor zijn match vanavond tegen Leo Dunrey. Nou, die heeft wekenlang stoer lopen doen en dit is het resultaat. Hij zal nu in de ring tegenover dit monster komen te staan..”

Alucard:" Oké, vanavond geen grappen of sarcasme stelletje zwakke sterfelijke mensen. Vanavond is het dan eindelijk zover dat ik tegen die afgekeurde carnavalsartiest mag gaan vechten. Dat stuk onbenul dat al weken denkt dat hij zonder consequenties, veilig in de backstage omgeving met een camerabeeld, mij kan lopen uitdagen. Eindelijk heeft ons zwakke excuus voor een General Manager dan toch besloten om er een confrontatie uit te halen. Misschien dat er dan toch nog hoop is voor deze federatie? Het zal mij benieuwen. "

Alucard krijgt een zeer kwade blik in zijn ogen als hij vanuit het midden van de ring ineens bovenop de turnbuckle springt.

Alucard:" Leo Dunrey! Sta op met die luie reet van je en kom hier, zodat we dit gevecht vampier tot loser kunnen bezelegen!"

-----

Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Duonrey




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-11-11

Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alucard roept Leo Dunrey naar de ring   Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Emptyzo apr 08, 2012 4:25 pm

Alle lichten gaan uit en Wasting Time van Red begint te spelen. Leo Duonrey loopt naar de ring, gevolgd door een schijnwerper.

Leo Duonrey: "Alucard, je hebt jezelf net weer flink tegen staan spreken. Eerst zeg je dat er vanavond geen grappen of sarcasme komen, en vervolgens ga je grappen maken. Ik hoop tenminste niet dat dat 'veilig in de backstage omgeving met een camerabeeld' serieus bedoeld was, want dan ben je nog dommer dan ik al dacht. Ik ben vorig seizoen vaak zat in deze ring geweest om je uit te dagen, als je het zo wil noemen. Jij was degene die niet het lef had om daar tegen mij iets over te zeggen, dus ging je alles afreageren op de GM. En na die grap komt het sarcasme. Je vraagt je af of er toch nog hoop is voor deze federatie? Laat me raden, die hoop moeten we bij jou zoeken: de stoere vampier met zijn geweldige kunstjes. Weet je zeker dat je niet beter in een circus kan gaan werken? Het schijnt dat er de laatste tijd een tekort is aan acrobaten. Trouwens, ik zou het op prijs stellen als je die ene keer dat je m'n echte naam gebruikt, in plaats van één of andere belediging, dat ook goed doet. Maar er is ondertussen wel genoeg gepraat. Tijd om te kijken of je jezelf ook kunt bewijzen, vampiertje!"

Brian Wolf: "En zoals altijd heeft Leo gelijk. Zover had ik zelfs nog niet nagedacht. Hoewel die laatste opmerking misschien niet het slimste was wat hij kon doen."

Horst Deckers: "Daar heb je gelijk in, maar ik heb Leo sowieso nog niet veel slims horen zeggen over Alucard. Iets meer respect zou slimmer zijn geweest gezien zijn kansen in dit gevecht."


Laatst aangepast door Leo Duonrey op ma apr 09, 2012 2:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Empty
BerichtOnderwerp: Re   Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Emptyzo apr 08, 2012 5:33 pm

Alucard springt van de turnbuckle en zijn kwade gezicht vormt zich langzaam tot een zeer geniepige glimlach. Hij brengt de microfoon wederom terug naar zijn gezicht en reageert.

Alucard:" Meneer Dunrey.. Ik ben blij dat je eindelijk eens de noten laat zien om mij rechtstreeks toe te spreken. Je zegt dat je vaak zat in deze ring mij uitgedaagd hebt. Hoe kan het dan zo zijn dat je dit iedere keer doet met de weet dat ik niet in de buurt ben?"

Leo Dunrey:" Daar hebben we het weer! Een zwakke uitleg en pure onzin van jouw kant, meneer de figurant."

Alucard:" Figurant zeg je? Het feit dat ik vanaf de vloer beneden een sprong kan maken over de bovenste touwen deze ring in, noem jij figurant? Het feit dat ik mijn eigen wonden laat helen, terwijl het hele publiek het ziet noem je nep? Vraag de reporter die al weken met een onbekende griep in bed ligt maar hoe nep ik ben. En ga nu niet suggereren dat ik hem een SOA heb gegeven, daar hebben ze al voor getest namelijk, haha!"

Alucard vouwt zijn cape opzij en haalt er een rol pleisters uit. Hij pakt deze in een vuist en smijt ze met volle kracht naar Leo Dunrey toe. Leo slaat, zonder een spier te verrekken het projectiel aan de kant en kijkt met een emotieloze blik Alucard zijn kant op.

Alucard:" Dan moet je het zelf maar weten, oorlogsveteraan. Ik dacht je alvast wat pleisters te geven voor de wonden die je vanavond op zult lopen tegen mij. Maar als je dan toch zo graag de grote man uit wil blijven hangen. Dan zie je het zelf maar! Vanavond, jij en ik. Geen excuses en geen interruptie door anderen! "
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Duonrey




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-11-11

Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alucard roept Leo Dunrey naar de ring   Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Emptyma apr 09, 2012 2:00 pm

Leo Duonrey: "Hmm, geen excuses zeg je? En ondertussen doe je er alles aan om mij te overtuigen dat je een echte vampier bent. Of probeer je soms jezelf te overtuigen? Ben je bang dat nadat ik je vanavond in elkaar sla niemand je meer gelooft? Dan zal ik je vast uit de waan helpen, om dat te bereiken is die match al niet meer nodig. Niemand hier trapt nog in die trucjes van je. Maar ik moet zeggen dat het er af en toe best grappig uit ziet. En wat betreft die interrupties door anderen, ik mag hopen dat je daar niet serieus bang voor bent. Iedereen backstage die een beetje verstand heeft, komt niet eens op het idee om zich met deze match te bemoeien. Het is dat ik zogenaamde vampiertjes die stoer lopen te doen niet kan uitstaan, anders was ik nu ook backstage om mezelf voor te bereiden op een match tegen een normale tegenstander. Oh, en voordat ik het vergeet, aardig dat je me die pleisters aanbood. De manier waarop was wat minder, maar daar zullen we het niet over hebben. Hoe dan ook, voor wat hoort wat..."


Leo Duonrey haalt een blikopener tevoorschijn en gooit deze rustig onderhands naar Alucard. Deze stapt rustig opzij zodat de blikopener op de grond valt.



Leo Duonrey:"Die kun je maar beter oppakken, want ik heb het vermoeden dat je hem wel eens nodig zou kunnen hebben nadat ik je in onze match ingeblikt heb. En het zou kunnen dat je dan niet meer in staat bent om leuke trucjes uit te halen, dus ik zou je pleisters ook maar in de buurt houden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Empty
BerichtOnderwerp: Re - einde van de roleplay   Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Emptyma apr 09, 2012 5:20 pm

Bij deze woorden verandert Alucard zijn glimlach in een grimas. Hij is duidelijk niet blij met deze fierse tegenstander die zich in geen enkel opzicht laat opjagen door de gevreesde vampier.


Alucard:" We zullen zien, knul.. We zullen zien. Ingeblikt. Is dat werkelijk de beste verbale 'statement' die jij kunt verzinnen? Typisch. Net als de Spartanen van vroeger, de hersens van een fruitvlieg. Vanavond, dineren wij in de hel, meneer Dunrey.. Mijn Hel!"

Alle lichten in de arena worden weer rood en we zien een rookwolk om Alucard heen verschijnen. Een extreem diepe lach huilt als een echo door de arena als de rook opklaart en Alucard ineens verdwenen is. Leo Dunrey kijkt met een spottende glimlach en draait zich om, waarna hij terugloopt naar de backstage area.


Brian Wolf:" Haha! Zie je dat! Leo is absoluut niet geïntimeerd door de fratsen van Alucard! Ik denk dat hij de eerste is die zonder blikken of blozen vanavond die ring in zal stappen!"

Horst Deckers:" Hij lijkt erg zeker te zijn van zijn zaak, Brian, maar toch.. Hoe gaat hij in hemelsnaam een gevecht tegen deze man winnen? Ik bedoel, we hebben allemaal gezien hoe smerig Alucard vecht. Daarbij, Leo mag het een trukendoos noemen. Maar het verschijnen en verdwijnen wat hij steeds doet wanneer hij in de arena arriveert.. Ik krijg er de kriebels van!"

Brian Wolf:" Dit zal een ware titanenstrijd worden, Horst, hoe je het ook wendt of keert. Mensen, wij gaan er even snel uit voor een reclame-onderbreking, maar ga nergens heen! Deze avond belooft er een van ware competitie op zijn best te worden!"

Het camerabeeld wordt langzaam zwart, als de show overspringt in een reclameblok
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alucard roept Leo Dunrey naar de ring   Alucard roept Leo Dunrey naar de ring Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alucard roept Leo Dunrey naar de ring
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alucard en Leo Dunrey
» Alucard en Leo Dunrey zitten elkaar wederom in de haren
» Alucard deelt zijn gedachtes met het publiek (deze graag NA de RP van Leo Dunrey aub)
» Leo in ring
» Leo Duonrey in de ring

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: