Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Alucard deelt zijn gedachtes met het publiek (deze graag NA de RP van Leo Dunrey aub)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Alucard deelt zijn gedachtes met het publiek (deze graag NA de RP van Leo Dunrey aub) Empty
BerichtOnderwerp: Alucard deelt zijn gedachtes met het publiek (deze graag NA de RP van Leo Dunrey aub)   Alucard deelt zijn gedachtes met het publiek (deze graag NA de RP van Leo Dunrey aub) Emptyzo feb 19, 2012 2:30 pm

Alle lichten gaan uit en een rode gloed omringt de gehele arena. Rookwolken komen vanaf de Titantron grond omhoog en een zeer diepe lach is hoorbaar. De wolken vormen zich samen tot een bal en langzaam ontwaart zich de gedaante van Alucard uit de wolk. Hij loopt langzaam naar de ring toe en heeft een microfoon in zijn hand. Met een brede glimlach op zijn gezicht springt hij vanaf de grond over de touwen zo de ring in. Het publiek is versteld van deze atletische actie en begint te klappen als Alucard de microfoon naar zijn lippen brengt.

Alucard:" Goedenavond ERW publiek! Het is al meteen duidelijk dat jullie niet dezelfde fans zijn dan die van het vorige seizoen. Anders hadden jullie beter geweten dan voor mij te klappen! Als er een ding is wat ik nog minder kan uitstaan dan een domme Hollander, dan is het wel een lelijke domme Hollander, waarvan ik er zo toch een paar duizend in het publiek zie zitten."

Het publiek begint luidkeels 'Boe!' te roepen als reactie op Alucard zijn belediging.

Alucard:" Ahh... Stukken beter! Ik heb liever dat we gewoon eerlijk naar elkaar toe zijn, mensen. Ik vertel eerlijk hoe ik over jullie denk en jullie geven een eerlijke reactie gebaseerd daar op. Wat mij brengt naar de volgende punten. Numero Uno! Onze General Manager, Kevin Gielissen, heeft in onze laatste show van het vorige seizoen schijnbaar wederom niet naar mij geluisterd. Of die nou last heeft van zijn hormonen, het gevoel heeft dat een afgekeurde spartaan hem beschermt, of gewoon en simpele doodswens heeft, kan ik niet bepalen. Maar hallo, tik-tok!?! Ik vraag om een fatsoenlijke tegenstander in deze vervloekte show en wat doet hij? Hij boekt me vanavond tegen hetzelfde modepopje als wat ik in het vorige seizoen ook al met de vloer gelijk heb gemaakt.."

Het publike is nu stil en zichtbaar zeer geïnteresseerdin wat Alucard vertelt.

Alucard:" Voor het geval dat jullie IQ van gemiddeld 65 punten dit niet helemaal begrijpt. Ik heb het over Boomer! Vorig seizoen was ik midden in een goede speech en dan onderbreekt hij mij grofweg door naar de ring te komen. Maar met enig zinnig vervolg? NEE! Hij zegt geen woord, komt met gebalde vuisten aanlopen alsof die mij wel even stil krijgt en wordt vervolgens letterlijk door mij door de hele ring gesmeten en verliest zijn wedstrijd grandioos. Wat voor minkukel ben je dan?!"

Het publiek "boe-t" Alucard vol uit na zijn zoveelste belediging.

Alucard:" Nou, met het feit dat jullie allemaal niets zinnigs te zeggen hebben, zal ik doorgaan met punt Numero Dos. Ik begin mezelf steeds meer te vermaken om meneer Leo Dunrey. Iedere week loopt hij een afkeur over vampiers te maken en te doen alsof er een heuse competitie gaande is hier tussen hem en mij.. Leo: Je bent het papier waar je contract op geschreven staat niet eens waard, dus als je daadwerkelijk het idee hebt dat ik mij ook maar iets aantrek van jouw kleine tirades, zou ik mezelf in jouw geval vanavond nog maar eens goed in de spiegel bekijken en de vraag stellen of je werkelijk dit pad wil bewandelen. Vraag maar aan Alexis wat er gebeurt als je mij daadwerkelijk in de weg loopt."

Het publiek raakt in een gemengd gevoel, omdat Leo Dunrey ook niet bepaald hun favoriet schijnt te zijn.

Alucard:" Zo, mijn punt is weer gemaakt voor deze week. Geniet van de show ERW-publiek. Of niet, het zal me eigenlijk ook geen moer interesseren ook. Toedeloe!"

Alucard slaat zijn cape over zichzelf heen en in een mum van tijd zakt de cape op de grond en is Alucard ineens verdwenen. De cape verpulvert langzaam tot stof terwijl een duistere lach hoorbaar is. Na ongeveer 10 seconden is de hele arena stil en zijn mensen uit het publiek druk met elkaar in de weer, al schreeuwende dat ze niet begrijpen of wat ze zojuist gezien hebben nu werkelijk had of illusie was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alucard deelt zijn gedachtes met het publiek (deze graag NA de RP van Leo Dunrey aub)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alucard spuugt zijn gal
» Alucard en Leo Dunrey
» Alucard roept Leo Dunrey naar de ring
» Alucard vliegt uit tegen de GM (((Graag direct voor mijn wedstrijd te plaatsen)))
» Alucard en Leo Dunrey zitten elkaar wederom in de haren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: