Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Alucard en Leo Dunrey zitten elkaar wederom in de haren

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Alucard en Leo Dunrey zitten elkaar wederom in de haren Empty
BerichtOnderwerp: Alucard en Leo Dunrey zitten elkaar wederom in de haren   Alucard en Leo Dunrey zitten elkaar wederom in de haren Emptydo mei 03, 2012 2:51 pm

Op het grote titantron scherm verschijnt een beeld van de backstage area waar we Alucard en Leo Dunrey zien staan. Ze hebben allebei een blik van pure woede in hun ogen en staan volledig gespannen naar elkaar toe, klaar om de strijd aan te gaan.

Alucard:" Ben je nu onderhand nog niet overtuigd dat je geen kans maakt tegen me, meneer de afkeur - Spartaan? In een 1 tegen 1 gevecht tegen mij verlies je, iedere keer weer en afgelopen woensdag heb ik je zelf kunnen verslaan met die loser van een Viking aan mijn zijde. Het wordt tijd dat je gaat toegeven dat je mij niet aan kunt!"

Leo Dunrey:" Ha! En zoals altijd, heeft het vampiertje weer alles onder controle. Het draait weer allemaal om jou en je hocus-pocus show die je hier iedere week opvoert sinds je een lid bent geworden van ERW. Waarom GM Kevin Gielissen jou nog niet op de keien heeft geschopt is voor mij een raadsel, maar ik kan je wel aan iemand introduceren die dat wel kan. Die persoon staat op dit moment achter je..."

Alucard draait zich met een verwilderde blik om, klaar om een klap uit te delen, maar tot zijn grote verbazing staat er niemand achter hem. Op het moment dat hij zich terug wil draaien schopt Leo Dunrey hem vol in zijn onderrug, waardoor hij met een whiplash effect naar voren schiet en op zijn knieën valt.

Leo Dunrey:" Je bent nog stommer dan ik verwacht had, Alucard. Het is absoluut niet mijn stijl om iemand in zijn rug aan te vallen, maar puur voor jou maak ik graag een uitzondering. Als de General Manager je dan niet op straat schopt, dan neem ik die taak maar al te graag op me. Dat arrogante gebrabbel waarvan wij wekelijks een veel te grote portie binnen krijgen moet zo onderhand maar eens afgelopen zijn."


Alucard staat met een blik van haat op, poetst zijn broek af en draait zich terug om naar Leo Dunrey.

Alucard: "En dan heb jij het lef om mij een lafaard te noemen, meneer Dunrey? Bid maar tot je Spartaanse Nep-goden en bedank ze, dat je vanavond niet tegenover mij in een wedstrijd bent gezet. Wel vind ik het grappig dat Kevin Gielissen een Belg heeft gekozen om tegen jou te vechten voor je titel vanavond. Ik heb die man in eerdere gevechten gezien en ben er voor 250% zeker van dat hij jou zal verslaan! Dan ben je dus je titel én je waardigheid kwijt, allemaal in een avond! Het enige wat je dan nog overhoudt aan dit hele ERW seizoen, is een welbefaamde LOSER-streak, waarvan ik hoop dat je hem lang moge houden!

Met deze laatste woorden draait Alucard zich om, verschijnt er ineens een enorme rookwolk om hem heen en is hij prompt verdwenen. Een echo van zijn sinistere lach is hoorbaar in de kamer waar Leo Dunrey in zijn eentje achterblijft. Leo Dunrey staat in zichzelf te glimlachen, terwijl het titantron scherm terug naar zwart springt.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alucard en Leo Dunrey zitten elkaar wederom in de haren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alucard spuugt zijn gal
» Alucard roept Leo Dunrey naar de ring
» Alucard deelt zijn gedachtes met het publiek (deze graag NA de RP van Leo Dunrey aub)
» alucard en leo
» federation picture

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: