Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 alucard en leo

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wolfman
Admin



Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 12-11-11

alucard en leo Empty
BerichtOnderwerp: alucard en leo   alucard en leo Emptywo nov 16, 2011 2:56 pm

Locker room area alucard
Notitie vooraf:Als het mogelijk is deze RP plaatsen voor een wedstrijd:
___________________________________________________________

Het grote Titantron scherm laat een beeld zien van de omkleed ruimtes, waar een onbekende interviewer met een lange mysterieuze man, gekleed in een net pak met een rode cape en een ondoorzichtige zonnebril op, staat. De interviewer maakt een beetje een nerveuze indruk, te zien aan zijn gefrunnik met de kabel van zijn microfoon.

Interviewer:"Welkom allemaal! Ik sta hier backstage met ..."

Alucard:" Ja ja, laat de formaliteiten maar achterwege, klein mannetje... Goeden avond stervelingen! Welkom bij de eerste en meest belovende show van de hele wereld! Mijn naam is Alucard, Dracula voor de kijkers die van rechts naar links lezen, en ik ben hier om alvast kenbaar te maken dat deze federatie zware tijden tegemoet zal gaan! U hoort het goed. Dit is het begin. Het begin van het einde!"

Interviewer:" Zou u dat kunnen toelichten, heer Alucard?"

Alucard:" Dat kan ik.. Luister. Zoals de meeste mensen misschien zullen denken zijn vampieren een legende en niets anders dan een mythe. Ik wil als tipje van de sluier alvast laten zien dat dit meer is dan een legende.."

Ineens grijpt Alucard de interviewer bij zijn hoofd en bijt hem vol in zijn nek met zijn vlijmscherpe tanden. Een straal bloed spat tegen de camera aan en de interviewer zakt langzaam in elkaar. Een geschreeuw van de Backstage crew en een hoop tumult zorgen dat het camerabeeld begint te schokken waarna Alucard met een hels gelach in de duisternis verdwijnt.

Brian Wolf:” Wat in hemelsnaam was dat?! We zijn nog maar net in de lucht en het eerste slachtoffer van de show is alweer gevallen! Ik denk dat deze Alucard iets of iemand is die we goed in de gaten moeten gaan houden. Ik vertrouw hem dus voor geen meter! Waar moet dat heen, mensen?”


Horst Deckers:” Waar maak jij je nou druk om, zeurpiet? Ik ben het volledig met Alucard eens: Extreem Revenge wordt de grootste worstelshow van de historie en daar gaan spektakel en slachtoffers mee hand in hand! We mogen blij zijn dat deze interviewer er slechts een op interim basis was, omdat Marlies van Buytenen en Jos Meers vertraging hebben met hun vlucht naar de Extreem Revenge arena toe. Ik hou er van!”

Brian Wolf:” Horst! Schaam je, man! Jij ook altijd met je leedvermaak. Laten we snel terug gaan naar onze prachtige Juana Verburg, omdat de volgende wedstrijd gaat beginnen.”


De camera schakelt over naar het midden van de ring waar Juana klaar staat om de worstelaars van de volgende wedstrijd aan te kondigen.
Tips en Tops zijn altijd welkom, mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://extreemrevenge.actieforum.com
wolfman
Admin



Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 12-11-11

alucard en leo Empty
BerichtOnderwerp: Re: alucard en leo   alucard en leo Emptywo nov 16, 2011 2:58 pm

Op de Titantron is de lockerroom te zien. Er staat een interviewer, die duidelijk nog al nerveus is.

Jos Meerts: " Dames en heren, hier is Leo Duonrey."

Leo Duonrey komt de ruimte binnen.

Leo Duonrey: "Doe alsjeblieft niet zo nerveus. Niet iedereen die hier rondloopt bijt zomaar interviewers. Hoewel er wel een risico is, als je nu niet begint met dat interview. Ik heb geen uren de tijd."

Jos Meerts: "Oké. Ik denk dat iedereen hier zich wel afvraagt hoe het nou voelt om een deel te zijn van Extreme Revenge. Kun je daar wat over zeggen?"

Leo Duonrey: "Dat is niet zo'n moeilijke vraag. Het voelt geweldig. Alleen het feit al dat ik bij een federatie vecht. En dan nog wel de eerste federatie hier. Ik heb er alle vertrouwen in dat Extreme Revenge, zodra er meer federaties komen, toch altijd de beste zal zijn. En dan is het natuurlijk niet moeilijk te raden hoe het voelt om daar een deel van te zijn."

Jos Meerts: "En wat ben jij zelf van plan hier?"

Leo Duonrey: "Nou, mijn belangrijkste doel hier is natuurlijk om kampioen te worden. Maar daarnaast vind ik het ook belangrijk dan Extreme Revenge wordt wat het kan zijn: de beste federatie die de wereld ooit gekend heeft. O ja, en nog iets. Ik denk dat het een beetje vroeg is om al aan het eind te beginnen, dus zal ik alles doen om dat te voorkomen."

Jos Meerts: "Mag ik vragen wat je daarmee bedoelt?"

Leo Duonrey: "Aan je gezicht te zien weet je heel goed wat ik bedoel. Als die vampier die hier ergens rondloopt Extreme Revenge wil gaan verpesten door iedereen aan te vallen, zal ik er alles aan doen om dat te voorkomen. En geloof me vampiertje, het is best moeilijk om mensen te bijten als je een paar tanden mist."

Leo Duonrey loopt weg en laat Jos Meerts verbaasd achter.

Brian Wolf: "Die Leo Duonrey kan maar beter oppassen. Alucard is niet iemand die dit zomaar pikt lijkt me."

Horst Deckers: "Het wordt steeds leuker hier. Die Leo Duonrey heeft duidelijk lef, en dat is hartstikke goed. Hoewel het in deze situatie misschien niet heel slim is om dat zo duidelijk te laten merken."

Brian Wolf: "Zeker weten. Als je ziet wat Alucard bij die arme interviewer heeft gedaan. En die deed hem nog niet eens iets. We krijgen trouwens net te horen dat hij niet heel ernstig gewond is. Over een weekje is hij er waarschijnlijk weer bovenop."

(Moet sowieso na alucards interview, het is deels een reactie daarop. kritiek is altijd welkom.) Gemaakt door leo
Terug naar boven Ga naar beneden
https://extreemrevenge.actieforum.com
 
alucard en leo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alucard en Leo Dunrey
» federation picture
» Alucard spuugt zijn gal
» Alucard roept Leo Dunrey naar de ring
» Alucard en Leo Dunrey zitten elkaar wederom in de haren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major lockerroom-
Ga naar: