Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

  New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) Deel 3

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Viking




Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 18-01-12

 New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric)  Deel 3 Empty
BerichtOnderwerp: New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) Deel 3    New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric)  Deel 3 Emptyvr jun 01, 2012 7:30 pm

Live beelden van de backstage. We zien Eric en Bill lopen. Ter wel ze aan het praten zijn

Eric: "Dat had ik kunnen verwachten Skotta en Cage die samen werken. Waarom vroeg jij trouwens niet door toen je toch zijn geheugen wisten?"
Bill: "Ik wou gewoon dat geizcht zien zien van hem en van Skotta als ik daar met jou in de ring stond. Die 2 spelen een spel die ik graag mee speel alleen wis ik elke keer hun geheugen om gewoon elke keer met info te komen die ik via hun heb alleen zij weten dat niet. Daarbij wat is er mis mee als ik dit doe, niks toch? niemand weet niemand weet wat ik weet zonder dat ze het weten wat zij weten."
Eric: "Dat is te veel info voor nu. Eigenlijk ik wil graag wat eten? Had jij nog wat oost Europees in huis?"
Bill: "Als koning kan ik alles regelen."

Ondertussen zijn ze aangekomen op het parkeer terrein en stappen beide in een de grote limo die daar staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) Deel 3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 2
» New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 1
» na de roleplay van skotta en voor de match
» rp 02-03 deel 1
» rp 02-03 deel 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major backstage-
Ga naar: