Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 2

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Viking




Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 18-01-12

New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 2 Empty
BerichtOnderwerp: New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 2   New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 2 Emptywo mei 30, 2012 10:49 am

In de ring staat Christian Cage.

Christian: "Goedenavond mensen, jullie hebben al aantal weken niks gehoord van Generaal Skotta. Maar ik kan vertellen dat ik iets meer weet over Generaal skotta. Beter gezegd hij is vanavond hier in dit gebouw. Mag ik een applaus voor de Generaal Skotta."

In plaats van een applaus word er luid geboet en gefloten. Dan begint de muziek van skotta te spelen en komt skotta naar de ring gelopen. Hij schud Christian Cage de hand en pakt een microfoon.

Gen Skotta: "Dank Cage, ja mensen ik ben een aantal weken weg geweest als dat volk wat achter mij aanzat en zo meer dat was zelfs voor mij te veel. Maar gelukkig heb ik in die tijd hulp gehad van Christian. Hij wist ook waar ik zat hij zorgde er voor dat ik niemand wist waar ik was. Christian bedankt voor de moeite."
Christian: "Graag gedaan. Mijn generaal Skot.."

Plots begint het nummer Bad Things te spelen en word alles donker. Na enkele seconde gaat het licht weer aan en staan Eric en Bill in de ring.

Christian: "Wat is dit wie zijn jullie en waar halen jullie het lef vandaan om generaal skotta en mij te onderbreken."
Bill: Ik ben King William Thomas Compton of Louisiana. King Bill voor jullie en voor de fans ben ik Bill. En dit is "Viking King" Eric Northman. "
Eric: "Volledig Vampire sheriff of Area 5 "Viking king" Eric Northman. Wij komen vertellen dat er een nieuwe tag team die hier samen gaat werken. Ook hebben wij een officele brief gekregen van Gm Kevin."

De fans juichen en Bill pakt de brief uit begint te lezen.

Bill: "Ik lees de brief even voor:

Citaat :
Geachte heer Bill Compton en Eric Northman.
Ik ben akkoord met het feit dat jullie als tag team wllen functioneren alleen is het probleem dat jullie beide in een andere show zitten. Dus qua matches gaat het niet lukken momenteel. Echter hebben jullie wel toestemming om op beide shows rond te lopen. Al dan niet appart dan wel samen.
Ook wil ik even vermelden dat jullie beide een tegenstander mogen uitkiezen om de volgende show een match tegen te houden. Dit is na vrije keus mits deze persoon wel in de zelfde show zit.

Met ...
"


Voor dat Bill kan uit praten word Eric en hij aangevallen door skotta en Christian. Maar voor dat iedereen het weet slaan Bill en Eric terug aan. Ze kijken elkaar aan en voeren beide hun finsher uit. Skotta en Christian liggen versuft op de grond. Dan pakt Eric een Microfoon.

Eric: "Even denken hoe we dit subtiel gaan aanpakken. Christian jij bent volgende week het slachtoffer van Bill en jij skotta jij bent het vanmij."

Dan lopen Bill en Eric de ring uit naar de backstage.


Laatst aangepast door Viking op vr jun 01, 2012 6:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Dit is het 2de deel. Het eerste en laatste deel onder Backstage.)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 1
»  New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) Deel 3
» tag team match deel 2
» rp 02-03 deel 1
» rp 02-03 deel 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: