Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 tag team match deel 2

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leo Duonrey




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-11-11

tag team match deel 2 Empty
BerichtOnderwerp: tag team match deel 2   tag team match deel 2 Emptyza apr 21, 2012 6:33 am

Alle lichten gaan uit en Wasting Time van Red begint te spelen. Leo Duonrey loopt naar de ring, gevolgd door een schijnwerper.

Leo Duonrey: "Ik kreeg net iemand op bezoek met een boodschap van Skotta. Hij vroeg of ik zijn tag partner wil zijn in de tag team match tussen Viking en Skotta. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al, ik denk niet dat Skotta dat niet uitgebreid voor de camera heeft uitgelegd. Hoe dan ook, wat ik te horen kreeg is dat Skotta mij vraagt omdat (dit graag nog even bijvullen als Skotta's rp online staat).

Uit het publiek komen gemengde reacties.

Leo Duonrey: "Maar Skotta, ik heb je nog niet verteld of ik het ook doe. Die redenen van jou zijn op zich best goed, maar ik probeer altijd mijn eigen redenen te vinden om iets te doen. Allereerst wil ik zeggen dat ik respect voor je heb. Ga hier nou niet te veel van denken, ik bedoel niet dat onderdanige respect wat meteen gehoorzaamheid met zich mee brengt. Ik bedoel het soort respect dat je kunt hebben voor iemand van gelijk niveau. En overigens zal dat generaalpakje daar weinig aan veranderen. Verder vind ik de manier waarop jij behandeld wordt niet echt geweldig. Je zou zeggen dat een volwassene zijn eigen beslissingen kan maken wat betreft familiezaken. Als jij niet wil, dan heeft niemand het recht om je te dwingen. Dat er dan hele volksstammen gewelddadige krijgers komen om je te halen is je eigen probleem. Maar nu gaat de GM zich er mee bemoeien. Dat kan ik ergens nog wel begrijpen, hij is verantwoordelijk voor de veiligheid van de andere worstelaars hier. Maar dat Viking jou vervolgens het land uit wil trappen snap ik echt niet. Viking heeft hier net zoveel mee te maken als ik, en als hij zich ermee gaat bemoeien kan ik dat net zo goed ook doen. Dus Skotta, wat mij betreft zijn wij vanavond tag partners in deze match."


Leo Duonrey gaat rustig de ring uit en loopt weg, terwijl zijn theme song weer begint te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
tag team match deel 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tag match deel 1
» New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 2
» New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 1
»  New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) Deel 3
» rp 02-03 deel 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: