Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 tag match deel 1

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Viking




Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 18-01-12

tag match deel 1 Empty
BerichtOnderwerp: tag match deel 1   tag match deel 1 Emptydo apr 19, 2012 5:19 pm

Dit is deel 1 Leo, skotta en alucard verzorgen deel 2,3 en 4.

Groet Viking
=====
Beelden van de gm office worden getoond. Men ziet gm Giellesen zitten. Na enkele seconde gaat de deur open. Viking stapt binnen met de 4 mannen die die verleden week ook bij had. Viking geeft een teken en de mannen gaan voor de deur staan.

Viking: "Goedendag mijnheer."

Gm Giellesen: "Viking goedendag. Verleden week veroverde jij die koffer van skotta weet jij al wat er inzit."

Viking: "Ja mijnheer, het is de brief die ik ook ontvangen heb. Namelijk dat skotta terug moet komen naar Iceland. Voor familie zaken. Aangezien ze hem niet te pakken gekregen hebben ze nu mij de opdracht gegeven om hem terug te brengen."

Gm Giellesen: "Dus als ik het goed begrijp moet hij voor familie zaken terug. Alleen dat wil hij niet hij bazelt nu dat die genaraal is of zo iets."

Viking: "Mijnheer dat is zeker een probleem zeker omdat er extra maatregelen komen om hem mee te krijgen. Nu weet ik niet wat dat inhoud. Maar het zal niet zacht gaan waarschijnlijk."

Gm Giellesen: "Hoe bedoel je?"

Viking: "Mijnheer, de stam waar skotta vandaan komt staat bekent om zijn brute en gewelddadige manier van werken. Dus er kan elk moment hier groep krijgers staan en hem en anderen neer slaan om hem mee te krijgen."

Gm Giellesen: "Oke, gelukkig heb ik jou viking. Voor de bescherming."

Viking: "Mijnheer, die 4 mannen zijn niet eens genoeg die ik van u heb gehad. Ze slaan alles aangort als het nodig is."

Gm Giellesen: "Oke je krijgt nog 8 man extra en zorg er voor dat hij weg is vanavond."

Viking: "Mijnheer, daar zorg ik voor. Buiten dat heb ik nog een match vanavond?"

Gm Giellesen: "Zeker Viking laten we een tag team match houden... ik regel 3 man als jij zorgt dat jij ook aanwezig ben dan hebben we er 4 en een match."

Viking: "Mijnheer, ik zorg dat ik er ben."

Viking geeft de mannen een sein en ze gaan weer om viking staan. Dan loopt hij de deur uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
tag match deel 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tag team match deel 2
» rp 02-03 deel 1
» rp 02-03 deel 2
» New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 2
» New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major GM office-
Ga naar: