Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 roleplay jopie332211

Ga naar beneden 
AuteurBericht
jopie332211




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 27-11-11

roleplay jopie332211 Empty
BerichtOnderwerp: roleplay jopie332211   roleplay jopie332211 Emptyzo nov 27, 2011 12:12 pm

De lichten dimmen, de mensen vragen zich af wat er staat te gebeuren en wie er aan zal komen. * de rook machines gaan aan* de mensen kijken elkaar raar aan en vragen zich af wat er gebeurt, tenslotte zien ze in het rook een schaduw staan. Ze vragen zich nieuwsgierig af wie het zal zijn en hoe hij er uit ziet. Het is de trainer die naar de tribune loopt iedereen staat raar te kijken, als de trainer van jopie332211 eindelijk bij de tribune is pakt hij de microfoon en roept : jopie332211 is onderweg kijkt u maar achter zich. Iedereen kijkt om en ziet daar een smart rijden als de smart eindelijk aankomt bij de tribune stapt er een grote man uit die naar de tribune loopt en meteen naar iedereen zwaait alsof hij al gewonnen heeft.

* de omroeper roept nu in de microfoon om HIIIIEEEERRRR is hij dan hij is 1,80 meter lang en weegt 100 kilo de ooh zo machtige jopie332211.

* jopie332211 pakt de microfoon op en roept: ik kan dan wel niet sterk lijken maar laat u zich er niet door versassen als ik de volgende ben die de titel pak. Ik ga de geschiedenis in als de nieuwe maar de oooh zoo sterke nieuwkomer. Ik kan dan wel geen techniek of speed zijn maar toch maak ik harde rake klappen maar dat merken jullie vanzelf wel. * legt de microfoon neer en swaait nog 1 x*

het publiek staat hem raar aan te kijken totdat 1 iemand begint te klappen op het gegeven moment begint iedereen te klappen en te juichen ze staan allemaal achter jopie332211 niemand die nog iets tegen hem kan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
roleplay jopie332211
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alucard roept Leo Dunrey naar de ring
» na de roleplay van skotta en voor de match
» Roleplay Regels (Iedereen moet deze regels volgen!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: The Beatdown show :: Roleplay minor in ring-
Ga naar: