Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ryuuzaki ontmoet zijn tegenstander in de kleedkamer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ryuuzaki




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-11-11

Ryuuzaki ontmoet zijn tegenstander in de kleedkamer Empty
BerichtOnderwerp: Ryuuzaki ontmoet zijn tegenstander in de kleedkamer   Ryuuzaki ontmoet zijn tegenstander in de kleedkamer Emptyzo jan 29, 2012 12:52 pm

Het titantron scherm in de arena laat een beeld zien van de kleedkamers backstage waar Ryuuzaki met zijn benen opgetrokken op de bank zit. Hij heeft zijn duim tegen zijn linker mondhoek gedrukt en lijkt heel diep in gedachten te zijn. Hij heeft een zwart boek met tekens voor zich liggen waar hij zeer geconcentreerd naar kijkt. Opeens wordt er op de deur geklopt en stopt Ryuuzaki zo snel als hij kan het boek in zijn tas en gaat hij terug in zijn positie zitten.

Ryuuzaki:" Kom binnen!"

De deur gaat open en een blonde worstelaar met een tattoo van een Amerikaanse vlag op zijn arm komt binnen gelopen.

Sonicboom:" Hallo. Als ik het goed heb ben jij Ryuuzaki?"

De gespierde worstelaar steekt zijn hand uit en met een knikje, zonder een woord te zeggen, schudt Ryuuzaki zijn hand.

Sonicboom:" Aangenaam. Mijn naam is Sonicboom. De afgelopen paar weken heb ik jouw gevechten nauwkeurig bestudeerd tegen respectievelijk Rodrik en Syriana en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben! Ik heb ook vorige week gezien hoe Syriana jou belachelijk maakte en dacht dat je niets waard was als worstelaar. Nou, je hebt hem behoorlijk door die ring heen geslagen, moet ik zeggen! Ik zag Syriana verbaasd kijken nadat je hem die eerste klap op zijn borstkas gaf. Ha! Lang geleden dat ik zon donkerrode handafdruk op iemand zijn huid heb zien staan zeg!"

Ryuuzaki:" Bedankt voor je compliment!"

Sonicboom:" Gebaseerd op die dingen die ik afgelopen week heb gezien, heb ik aan onze General Manager gevraagd of ik de laatste show van dit seizoen eens een 1 tegen 1 wedstrijd tegen jou mocht houden. Jij bent tot nu toe nog onverslagen in deze show en het zou mij een eer zijn tegen een krachtpatser als jou te mogen vechten. Kevin Gielissen heeft tegen mij gezegd dat hij het goed keurt, mits jij er ook mee in stemt. "

Ryuuzaki springt op en begint driftig de hand van Sonicboom te schudden.

Ryuuzaki:" Natuurlijk ga ik akkoord! Je bent de eerste worstelaar in deze hele show die me daadwerkelijk met respect behandelt, ondanks hoe ik er uit zie en hoe relatief jong ik nog ben! Ik weet ook alles van jou af, Sonicboom! Je verleden in Straat Gevechten met corrupte politieagenten, je enorme concentratievermogen om al je kracht zo te bundelen dat je een energiestoot kunt uitdelen die niet tegen te houden is. Je..."

Sonicboom:" Ho even! Je hebt schijnbaar een goede research gedaan over mij, Ryuuzaki. Maar hou het even voor jezelf. We zijn op live camera en niet alle worstelaars in deze show hoeven al mijn tactieken en geheimen te weten."

Ryuuzaki krijgt een lichte blos op zijn wangen.

Ryuuzaki:" Oeps! Je hebt helemaal gelijk! Excuses voor mijn uitbarsting. Ik ben gewoon heel erg enthousiast over een wedstrijd tegen jou te mogen worstelen in de ring en..."

Het camerabeeld wordt zwart terwijl Ryuuzaki hyperactief vertelt met zijn handen zwaaiend in de lucht en terwijl Sonicboom stil als een rots met armen over elkaar knikt en glimlacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ryuuzaki ontmoet zijn tegenstander in de kleedkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alucard spuugt zijn gal
» Alucard deelt zijn gedachtes met het publiek (deze graag NA de RP van Leo Dunrey aub)
» special match voting
» federation picture
» Ryuuzaki arriveert in ERW

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: The Beatdown show :: Roleplay minor lockerroom-
Ga naar: