Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Begin van de show van 25 feb

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Skotta1972




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 27-11-11

Begin van de show van 25 feb Empty
BerichtOnderwerp: Begin van de show van 25 feb   Begin van de show van 25 feb Emptydo feb 16, 2012 2:12 pm

Nadat de muziek van het begin van de show weggeëbd is vallen ineens alle lichten uit, een ijskoude wind waait door de arena.

..... de fans weten al wat er staat te gebeuren.

een oorverdovende knal en een lichtflits schieten naar de ring.
blauw licht gaat aan, en de hele ring ligt vol met ijs en sneeuw.

Het geroezemoes van de fans wordt steeds luider

..... seconde lang (het lijken wel minuten) is er alleen dat blauwe licht te zien en die ijs koude wind doet iedereen rillen.

HORST DECKER: wat is er toch aan de hand Brian??
BRIAN WOLF: ik weet het ook niet Horst, maar het voorspeld niet veel goeds.

..... dan in eens begint het ijs en de sneeuw te bewegen !!

..... muziek (knallende geweren) van metalica (One) begint te spelen.

en langzaam, uit de hoop sneeuw en ijs, komt Skotta "The Islandic Warrior" omhoog.

..... de fans hebben het niet meer!!! ze gillen WARRIOR, WARRIOR,

Nu skotta in het midden van de ring staat, gebaard hij dat de muziek uit moet.

SKOTTA: SSSSSSSTTTTTTT

..... de fans gaan gewoon door met het scanderen van zijn Nickname WARRIOR, WARRIOR

skotta kijkt omhoog, heft zijn armen in de lucht en wiebelt met zijn vingers terwijl zijn armen weer omlaag gaan en voert een Rain of Ice uit.

..... nu worden de Fans toch wel wat rustiger

SKOTTA: SSSTTT….. Eindelijk heeft onze GM in de gaten dat hij 1 van de meest populaire wrestlers eens een kans moet geven op een Titleshot. Ik weet, ik laat niet vaak wat van mij horen, maar daar is een rede voor, En wel deze, een wrestler wrestled en een spreker spreekt, en ik ben geen spreker. Ik had al bijna de hoop opgegeven dat het er ooit nog eens van zou komen zonder dat ik bloed had moeten laten bevriezen, maar nee dat is niet nodig geweest, MAAAAARRRRR vanavond zal ik wel bloed laten stromen en laten bevriezen, en wel van “The belgium crippler” eens en voor altijd koud bloed voor deze belg.

..... De fans gaan weer uit hun dak.

SKOTTA: en dan tijdens the Title match zal “Leo Duonrey” het zelfde lot beschoren zijn.

..... de fans scanderen weer WARRIOR, WARRIOR

Ineens vallen alle lichten weer uit, een ijskoude wind waait weer door de arena, een oorverdovende knal en een lichtflits schieten weer naar de ring, en als de gewone lichten weer aan gaan is skotta verdwenen.

HORST DECKER: Hoe doet die engerd dat toch elke keer ??
BRIAN WOLF: ik weet het ook niet Horst, ik val in herhaling, maar het voorspeld nog steeds niet veel goeds
HORST DECKER: Inderdaad Brian, maar dit keer betekend het niet veel goeds voor The belgium crippler & Leo Duonrey.
BRIAN WOLF: Zo te zien krijgen we nu eindelijk Skotta "The Islandic Warrior" echt goed in actie te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Begin van de show van 25 feb
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een nieuw begin
» een nieuw begin
» Plaatjes Van De Show
» Belts Voor De Show
» Leden Van De Major Show

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: