Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 een nieuw begin

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Era Dyna
Gast




een nieuw begin Empty
BerichtOnderwerp: een nieuw begin   een nieuw begin Emptyzo feb 05, 2012 1:08 pm

De camera's komen langzaam op bij een volle winter maan. De hemel is enigszins troebel als duidelijk een kleine eenzame wolk langzaam passeert aan de voorkant van de witte volle maan. Een plechtige vrouwelijke stem met een accent die zuidelijk klinkt begint te praten als de camera langzaam uit zoomt.

Era Dynamics: Prachtig zicht, hè? Ik heb altijd genoten van een heldere nacht en de weergave van de maan. Het laat me weten dat morgen een andere dag is. Je denkt misschien dat gewoon een tijd is om te ontspannen en om voor te bereiden op een andere dag, maar voor mij, is het een besef dat wat ik vandaag gedaan heb nu geschiedenis is, en wat ik morgen zal doen je toekomst is.

De camera blijft uitzoomen en we zien een grote vrouw met haar rug naar de camera.
Als de vrouw zich omdraait zien we dat ze een glas rode wijn in haar hand heeft en een mooie zwarte jurk die perfect om haar figuur past.
ze verhoogt het glas aan haar lippen en neemt een klein slokje van de wijn voordat ze begint te praten.


Era Dynamics: Ik zeg het je toekomst omdat elke dag een nieuwe dag is en elke dag nog een andere kans voor mij is om pijn en lijden te geven aan degenen die zich verzetten tegen mijn manier van doen.Zal ik me zorgen maken voor wat ik zeggen of doe ? Niet in het minst. Zal ik me zorgen maken aan het einde? Niet een beetje. Je zie, ik doe wat ik wil, wanneer ik wil en er niet is een persoon, levend of dood, die om het even wat over ga wat ik had kunnen doen. Ik ben vergeleken met enkele van de meest gewelddadige mensen en gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden in het verleden, over de hele wereld. Mannen hebben gebogen aan mijn voeten, pleiten voor mij om hun miserabele leven te sparen. Ze smeekte en pleitte dat ik moest stoppen met mijn aanvallen vol vernietiging en kwelling. Ik heb in mijn pad van grootheid vele gebroken botten opgelopen, eindigde vele carrières en nog een hele reeks onbespreekbaar dingen... dingen die de normale mens zou achtervolgen.

Buiten is de donder van de bliksem te horen, wat bijna word overheerst door het gelach van de vrouw.

Era Dynamics: Donder, de voorbode van een tegemoetkomende storm. Een verandering, als je dat wil. De rustige hemel die u nu ziet zal binnenkort worden vervangen met flitsen van bliksem, gewelddadige donders van de opkomende storm, en een huilende wind. Dit landschap, net als de ERW landschap zal veranderen. Er zal schade worden opgelopen, zal er bloed vloeien ... en er zal een perfecte storm door Extreem Revenge Wrestling gaan. ERW ... Wees Gewaarschuwd

De camera zoom langzaam uit als een flits van bliksem buiten word gezien . De grote vrouw begint dan langzaam kwaadaardig te lachen als het beeld op zwart gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
een nieuw begin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een nieuw begin
» Begin van de show van 25 feb
» Een nieuw seizoen.. Oude vetes
» Nieuw Talent komt naar The Beatdown show

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: