Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een nieuw seizoen.. Oude vetes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Een nieuw seizoen.. Oude vetes Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuw seizoen.. Oude vetes   Een nieuw seizoen.. Oude vetes Emptywo mei 30, 2012 4:42 pm

Na het beëindigen van het reclameblok krijgen we een beeld te zien van de ERW ring, waar Alucard staat, omringd door een gloed van de rode lampen die fel schijnen. Hij heeft een grimas op zijn gezicht en wordt luid uitgekafferd door het ERW publiek.

Alucard:" Hmm.hmmmhmmmm.. HAHAHAHAHA!!! Een nieuw seizoen van ERW en ik mag deze keer beginnen met een bekende Engelse uitspraak: I told you so!"

Het ERW publiek is met een klap stil en een en al oor, omdat ze overduidelijk niet weten waar Alucard het over heeft.

Alucard:" Kijk aan! Zie je wel dat jullie een stel nieuwsgierige ramptoeristen zijn? Uiteraard weten jullie allemaal dat als ik met een statement kom, dat dat waarschijnlijk niets goeds in de zin heeft! Maar ondanks dat zijn jullie nu allemaal stil en willen toch precies weten waar ik het over heb.. Als we het dan over hypocriet hebben!"

Het ERW publiek barst los in een luid gejoel naar Alucard toe.

Brian Wolf:” Sjonge jonge zeg! Waarom moet Alucard nu altijd op zo'n manier tegen ons publiek tekeer gaan? Snapt hij dan niet dat deze fans dé reden zijn dat wij als federatie überhaupt bestaan?”

Horst Deckers:” Natuurlijk snapt hij dat Brian, maar Alucard is slim. Negatieve aandacht is tenslotte ook een vorm van aandacht en hij krijgt het toch iedere week weer voor elkaar om in een van de meest bekeken matches van de avond terecht te komen.”

Alucard:" Goed. Waar was ik.. Oh ja, natuurlijk.... I told you so! Vorig seizoen in onze speciale Pay Per View Live Show heb ik tegen iedereen vertelt dat onze afkeur-Spartaan zijn titel zou verliezen aan The Belgium Crippler. Ik heb ook tegen Dunrey gezegd dat zijn enige herinnering aan het seizoen een Losing Streak zou zijn. En wat is er gebeud? Wie had er voor de verandering weer eens gelijk? Precies... De enige levende vampier ter aarde, at your service!"

Het ERW publiek begint wederom luidkeels naar Alucard te joelen, maar zij worden onderbroken een grote vuurwerkexplosie bij de Titantron..


Laatst aangepast door Alucard op do mei 31, 2012 2:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Duonrey




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-11-11

Een nieuw seizoen.. Oude vetes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw seizoen.. Oude vetes   Een nieuw seizoen.. Oude vetes Emptywo mei 30, 2012 6:01 pm

Alle lichten gaan uit en Leo Duonrey's theme song begint te spelen. Leo Duonrey komt tevoorschijn en loopt naar de ring, gevolgd door een schijnwerper.

Leo Duonrey: "Laat ik maar meteen beginnen. Horst, ik wist al dat je niet de slimste was, maar nu heb je bewezen dat je misschien nog wel dommer bent dan Alucard. Je zegt dat die vampier slim is? Ik weet niet wat z'n huidige aantal IQ-punten is, maar ik weet wel dat hij op sociaal terrein absoluut een enorm lompe sukkel is. En hij is ook nog eens ernstig traag van begrip. Ik heb al minstens drie keer uitgelegd dat we tegenwoordig niet meer zo met mensen omgaan als hij doet. Je kunt de mensen die indirect je salaris betalen en er voor zorgen dat je überhaupt een baan hebt niet zomaar elke week beledigen en afsnauwen. En Brian, om jou vraag te beantwoorden, Alucard hoeft helemaal niet altijd zo tegen het publiek tekeer te gaan. Hij doet het omdat hij nog niet doorheeft dat je met vriendelijkheid en respect veel meer kunt bereiken, wat me weer terugbrengt tot het feit dat Alucard gewoon dom is."

Er komen gemengde, twijfelachtige reacties uit het publiek.

Alucard: "Dat is...."

Leo Duonrey: "Had ik gezegd dat ik klaar was? Volgens mij niet. You told me so? Je vertelde me voor de laatste match vorig seizoen inderdaad dat ik die titel zou verliezen, en dat ik het seizoen af zou sluiten met een leuke losing streak. Goed, dat is gebeurd. Dat had ik zelf ook nog wel kunnen voorspellen, meneer de vampier. Natuurlijk probeerde ik van The Belgium Crippler te winnen, maar ik had van te voren al door dat ik niet veel kans maakte. Niet iedereen is zo hoogmoedig en arrogant als jij, houd daar rekening mee als het even kan. Het kan me dan ook niks schelen dat ik die titel kwijt ben. Zolang jij het lef niet had om me ervoor uit te dagen, voegde het niks toe aan waar ik me mee bezig houd en dat lef zou je ook niet hebben als ik de titel nog wel had. Ook wat betreft die losing streak had je gelijk, maar helaas is dat niet echt de belangrijkste herinnering aan vorig seizoen. Dat is namelijk dat ik je versloeg in een tag team match. Hoe dan ook, vanavond zal ik er voor zorgen dat je er spijt van krijgt dat je leeft, en zul je terug verlangen naar je kist waar je in je dromen een paar honderd jaar terug uitstapte. Droom lekker verder, vampiertje, vanavond laat ik iedereen zien dat echte vampiers niet bestaan, en dat jij niet verder komt dan een sukkel die zich heeft vergist in de datum voor Halloween."

Het publiek reageert enthousiast op deze uitspraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Een nieuw seizoen.. Oude vetes Empty
BerichtOnderwerp: Re   Een nieuw seizoen.. Oude vetes Emptydo mei 31, 2012 2:19 pm

Het publiek reageert enthousiast op deze uitspraken. Alucard lijkt echter onaangedaan te zijn door Leo Dunreys uitspraken.

Alucard:" Ik had het dus zojuist over de term hypocriet... HA! Leo, jij bent waarschijnlijk nog wel het best passende voorbeeld van de avond! Je weet mijn zogenaamde 'IQ punten ' niet en begint vervolgens over mijn sociale vaardigheden. Ooit gehoord van het verschil tussen IQ en EQ? Waarschijnlijk bestaan die termen niet in de wereld van ongeciviliseerd volk zoals Spartanen, maar toch. Wie is er hier nu dom?" Daarbij heb je een prima smoesje verzonnen over het verliezen van je titel en betrek je dat vervolgens maar weer gelijk op mij.

Alucard gaat in een kleermakerszit op de grond zitten en laat hierbij wederom zien dat hij geen respect heeft voor anderen.

Alucard: Alsof je je titel wel zou hebben gehouden als ik je uitgedaagd zou hebben.. Geweldig! Dat jij zware problemen hebt met je zelfvertrouwen, meneer Dunrey, zal mij werkelijk een rotzorg zijn. Je hebt me verslagen in een tag team match... Hmm, als we even heel eerlijk naar elkaar toe zijn, dan weet jij ook dat je in die Tag team match niet mij maar mijn partner toen gepind hebt. Alle andere wedstrijden waarin je niet ondersteund werd door een psychotische generaal heb je tegen mij verloren Leo... En vanavond zal niet anders zijn.

Ineens springen alle lampen in de ERW arena uit en is de diepe lach van Alucard hoorbaar. Na enkele seconden springen alle lampen weer aan en is Alucard verdwenen. Leo Dunrey laat een vermoeide zucht en loopt terug naar de kleedkamers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een nieuw seizoen.. Oude vetes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw seizoen.. Oude vetes   Een nieuw seizoen.. Oude vetes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuw seizoen.. Oude vetes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» "L" keert terug in het nieuwe seizoen
» een nieuw begin
» een nieuw begin
» Nieuw Talent komt naar The Beatdown show

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: Roleplay major in ring-
Ga naar: