Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 "L" keert terug in het nieuwe seizoen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ryuuzaki




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-11-11

"L" keert terug in het nieuwe seizoen Empty
BerichtOnderwerp: "L" keert terug in het nieuwe seizoen   "L" keert terug in het nieuwe seizoen Emptyma feb 20, 2012 3:56 pm

Alle lichten in de arena gaan uit en op het titantron scherm is een camerbeeld te zien van het kantoor van General Manager Kevin Gielissen. Hij zit enigszins rusteloos in zijn stoel en tegenover hem zit Ryuuzaki, de fierse detective "L", tegenover hem.

Kevin Gielissen:" Ryuuzaki. Ik ben blij te horen dat je na vorig seizoen het niet hebt opgegeven en nog steeds bereid bent om te vechten voor de federatie. Ook al loopt het allemaalniet even makkelijk."

Ryuuzaki:" Geen enkel probleem, meneer Gielissen. Vorig seizoen heb ik verschillende tegenstanders van verschillende kalibers gehad en ik moet zeggen dat ook ik hier verschillende dingen uit heb geleerd. Zoals onder andere.."

Ryuuzaki zijn hoofd kleurt lichtelijk rood terwijl hij zacht mompelt.

Ryuuzaki:" In mijn kooigevecht tegen die Amerikaan vorig seizoen ben ik er achter gekomen dat ik hoogtevrees heb! De wedstrijd liep redelijk gelijk op, maar ik verloor mijn aandacht volledig toen ik eenmaal in de hekken aan het klimmen was. Ik keek naar beneden en alles begon te draaien! Uiteraard heeft mijn tegenstander daar dankbaar gebruik van gemaakt door mij terug naar beneden te smijten en zelf zo de kooi uit te klimmen. "

Kevin Gielissen:" Meen je dat nou?! Je vliegt regelmatig in Helikopters, je hebt diverse aanvallen waarbij je van de turnbuckle afspringt, maar.. Je hebt hoogtevrees?"

Ryuuzaki:" Correct.. Ik geef het niet graag toe, maar schijnbaar reageert mijn lichaam er op als ik mezelf niet stevig vast kan houden als ik in de hoogte ben... Anyways! Naar aanleiding van vorig seizoen ben ik ook weer een paar stapjes verder in mijn onderzoek, heer Gielissen. Zo kan ik u mededelen dat alle tegenstanders waar ik zelf vorige week tegen gevochten heb niet de persoon of personen zijn waarnaar wij op zoek zijn."

Kevin Gielissen:" Maar, hoe, wie, waar.. Hoe kun je dat nu in vredesnaam zo maar concluderen, Ryuuzaki?!"

Ryuuzaki:" Wel, Als eerste Syriana.. Dez persoon is simpelweg niet intelligent genoeg om een dergelijke reeks aan aanslagen te plannen. Ik heb gezien hoe hij denkt en handelt en dit strookt totaal niet met de wijze van onze misdadiger. Sonicboom heeft een tijdje in mijn lijst gestaan, maar met het feit dat hij vertrokken is uit deze federatie en ik zojuist hoorde dat er vanmorgen een reeks camera's onklaar zijn gemaakt, is hij ook uitgesloten."

Kevin Gielissen:" Hmm.. Okee. Ik heb zelf een sterk vermoeden dat Alucard er achter zit, Ryuuzaki. Hij is al weken ontevreden over wat ik doe en heeft mij aan het einde van vorig seizoen zelfs bedreigt! "/

Ryuuzaki:" Laat u alstublieft het denkwerk voortaan aan mij over heer Gielissen... Alucard is absoluut niet de persoon die wij zoeken..."

De General Manager loopt een beetje rood aan en begint duidelijk geïrriteerd te raken.

Kevin Gielissen:" PARDON?!? Maak je me nu een belediging mijn kant op zonder dat je ook maar iets te onderbouwen hebt? Ik zeg je, Alucard.."

Ryuuzaki onderbreekt, zoals meestal, abrupt Kevin Gielissen midden in een zin.

Ryuuzaki:" Alucard stond vorig seizoen tijdens de Pay Per View stennis in jouw kantoor te maken terwijl een van de reporters van de trap af viel. Bij navraag blijkt nu dat de reporter in kwestie duidelijk voelde dat hij geduwd werd. Met het feit dat de backstage area en uw kantoor respectievelijk links en rechts in het gebouw zitten en dit op precies hetzelfcde tijdstip gebeurde, kan ik u met zekerheid zeggen dat Alucard, hoe vreemd en grof hij ook moge zijn, niet de persoon achter al deze aanslagen is."

Het camerabeeld wordt langzaam zwart, terwijl Ryuuzaki en Kevin Gielissen nog altijd met elkaar in discussie lijken te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
"L" keert terug in het nieuwe seizoen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een nieuw seizoen.. Oude vetes
» dit is de nieuwe angst voor jullie
» Eerste voorstelling van de nieuwe worstelaar aan de GM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major GM office-
Ga naar: