Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuw Talent komt naar The Beatdown show

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Viking




Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 18-01-12

Nieuw Talent komt naar The Beatdown show Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw Talent komt naar The Beatdown show   Nieuw Talent komt naar The Beatdown show Emptyma apr 30, 2012 6:19 pm

Alle lichten gaan uit dan start het nummer Great Escape. Dan gaat er een spot lamp aan en mensen zien in dat licht de Viking lopen. Hij loopt naar de ring. Naar wat handen schudden met zijn fans stapt hij de ring in en pakt een microfoon.

Viking: "Goedenavond, Beatdown.'

De fans juichen

Viking: "Ja ik weet het. Het is vreemd normaal kom ik hier niet. Maar vandaag wel. Ik kom vandaag een talent brengen. Deze worstelaar is een beetje raar en is een beetje verslaafd aan rum. Maar veder is het een top kerel. Juana Verburg ga je gang zou ik zeggen."
Juana Verburg: "Rechtstreeks uit Jamaica, En geboren in het West Indie gebied. Is Hier Captain Morgan. "

De lichten gaan uit en het nummer Captain Morgan's Revenge word gestart en op het scherm beginnen letters te verschijn. Deze letters vormen de woorden: To Life, Love and Loot. Dan komt er ook een grote Pirate skull met een fles rum te voorschijn. Dan gaan de lichten langzaam aan en zien we een man aan komen lopen met een fles rum in zijn hand. Hij heeft een rood piraten pak aan met een rode hoed. Hij loop langzaam naar de ring en stapt de ring in.

Viking: "Morgan, mag ik als je mentor je welkom heten bij deze show met dit geweldig publiek."

De fans juichen.

Morgan: "Dank je wel Viking. Jij bent altijd voor mij geweest jij heb mij zover gebracht en nu dit. Ik sta hier bij een live show. Dit had ik nooit gedacht dat ik in de zelfde brand zou zitten als jou. Ik dacht eerder dat ik freelance zou gaan werken. Maar nee ik mag gewoon bij de beste Nederlandse brand mijn opwachting maken. Ik ga er echt alles aan doen om hier een leuke tijd te beleven met dit geweldig publiek moet dat goed komen."

Het publiek scandeert Captain Morgan, Captain Morgan.

Morgan: "Wacht even hoor ik daar mijn naam. Nee grapje ik hoop dat ik gewoon gesteund blijf worden door dit geweldig publiek en niet te vergeten mijn rum. "

Dan lopen Viking en Morgan gezamenlijk de ring uit richting de back-stage.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw Talent komt naar The Beatdown show
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alucard roept Leo Dunrey naar de ring
» een nieuw begin
» een nieuw begin
» Een nieuw seizoen.. Oude vetes
» Plaatjes Van De Show

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: The Beatdown show :: Roleplay minor in ring-
Ga naar: