Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Leo interview

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leo Duonrey




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-11-11

Leo interview Empty
BerichtOnderwerp: Leo interview   Leo interview Emptyvr maa 02, 2012 8:09 pm

Op de titantron is Jos Meerts te zien, die naar de lockerroom loopt waar Leo Duonrey zich klaar maakt voor zijn wedstrijd.

Jos Meerts: "Leo, mag ik je een paar vragen stellen?"

Leo Duonrey: "Tuurlijk Jos, dat mag altijd."

Jos Meerts: "Je moet vanavond je Dutch Hardcore Championship verdedigen tegen Skotta. Hoe denk je hierover?"

Leo Duonrey: "Ik ben blij dat ik vandaag eindelijk een wedstrijd voor m'n titel heb. Na zo'n anderhalf seizoen mocht dat wel tijd worden ook. En wat betreft mijn tegenstander, Skotta, hem heb ik al vaker verslagen. Vorig seizoen bood hij nog niet veel tegenstand, maar ik heb hem vorige week bezig gezien en dat zag er erg goed uit. Zo te zien is hij vooruit gegaan, en dat maakt het natuurlijk alleen maar leuker om tegen hem te vechten. Ik ben ervan overtuigd dat dit een mooie match kan worden."

Jos Meerts: "We zullen zien. Ik neem aan dat je Alucard vorige week gehoord hebt. Hij zei dat je jezelf in de spiegel moest bekijken en je afvragen of je dit pad echt wil bewandelen. De vraag is nu natuurlijk of je dat ook daadwerkelijk hebt gedaan."

Leo Duonrey: "Nee. Daarvoor hoef ik niet in de spiegel te kijken. Ik weet wat ik wil, Alucard, en dat is ook precies wat ik doe. En ik weet ook wat ik niet wil, en dat is precies waar ik iets tegen doe. Dat laatste is hier meer van toepassing. Ik wil niet dat er in de arena van Extreem Revenge personages rondlopen die, hoe zal ik het zeggen, nogal egocentrisch zijn. Alucard, niet de hele wereld draait om jou. Als een interview je niet aanstaat, hoef je niet meteen interviewers het ziekenhuis in te helpen. Als de GM niet letterlijk doet wat jij zegt, hoef je hem niet meteen te beledigen en te bedreigen. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Maar zoals ik al zei, ik heb het niet zo op personages die denken dat iedereen en alles om hen draait. Zeker niet als diezelfde personages ook nog eens stoer proberen te doen met doodskisten, rode jurken en verdwijntrucjes. Of mij proberen bang te maken met verhalen over andere tegenstanders. Alucard, mocht je het nog niet doorhebben, ik ben niet Alexis en ook zeker niet van hetzelfde niveau als Alexis. En trouwens, jij mag je dan niks aantrekken van mijn 'kleine tirades' ,ik denk dat je je wel wat aan zal trekken van wat er gaat gebeuren als je me niet snel serieus gaat behandelen. Momenteel heb ik een probleem met jou, en ik geloof gerust dat dat nog niet jouw probleem is, maar dat gaat snel veranderen. En wat betreft die 'competitie' die er volgens jou niet is, er is misschien geen competitie tussen jou en mij maar zeker wel een tussen mij en jou. En als je dat verschil niet snapt met je verouderde hersenen, dan kom je maar een keer langs voor uitleg. "

Leo Duonrey loopt de lockerroom uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leo interview
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» An Interview with the Vampire
» Interview met een Viking
» jason molen interview

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major lockerroom-
Ga naar: