Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 An Interview with the Vampire

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

An Interview with the Vampire Empty
BerichtOnderwerp: An Interview with the Vampire   An Interview with the Vampire Emptyvr maa 16, 2012 8:20 pm

Het grote titantron scherm springt aan en we krijgen camerabeeld te zien van de backstage area. Interviewer Jos Meerts staat naast de gevreesde vampier Alucard met een microfoon in zijn handen. Jos is zichtbaar gespannen.

Jos Meerts:" G-g-goedenavond Extreem Wrestling universum. I-i-ik sta hier backstage met de duistere vampier A-A-Alucard in afwachting voor zijn match vanavond tegen Wolfman. Alucard, Allereerst b-b-bedankt voor uw tijd."

Alucard:" Ja, ja, ho maar weer met die formele nonsens."

Jos Meerts:" O-o-ok heer Alucard. Mijn eerste vraag aan u luidt a-a-als v-v-volgt.. Wat vind y er van dat Kevin Gielissen y vanavond tegen een van de sterkste worstelaars van deze hele federatie heeft gezet?"

Alucard:" Voordat ik antwoord geef op jouw vraag, Jos, wil ik graag dat je mijn vraag eerst beantwoordt. Waarom ben je in vredesnaam zo zenuwachtig? Je doet net alsof ik je ga bijten!"

Alucard slaat een arm om Jos Meerts zijn schouders heen en met een vuile glimlach beantwoordt hij de vraag van Jos Meerts. Bij Alucard zijn aanraking trekt Jos letterlijk wit weg van angst.

Alucard:" Goed, betreft jouw vraag. Ik ben blij dat dat stuk excuus van een General Manager eindelijk eens een keer luistert naar wat de slimmere mensen tegen hem zeggen. Al sinds de opening van deze federatie vorig seizoen loop ik gigantisch te klagen over de hopeloze tegenstanders die hij steeds tegenover me zet. Doordat ik vorige week WEDEROM tegen een modepop, genaamd Boomer, werd ingezet, besloot ik maar gewoon om wijselijk mijn mond dicht te houden. Ik bedoel, hoe minder spektakel er in de show aanwezig is, hoe eerder Kevin Gielissen zijn kijkcijfers en banksaldo ziet zakken, nietwaar?"

Jos Meerts:" I-i-inderdaad heer Alucard. Zijn er n-n-nog bepaalde voorbereidingen die u getroffen heeft voor uw wedstrijd vanavond? U vecht ten slotte niet tegen zomaar iemand vanavond."

Alucard:" Voorbereidingen? Waarvoor? Als een vechter al niet een wedstrijd in kan gaan zonder zich vol te pompen met anabolen of andere troep, of zonder een heel plan op te stellen, dan is diegene in mijn ogen al een prutser. Net als jij overigens! Je leest alles letterlijk van een kaartje af! Waar is de tijd van de echte interviews waar er actieve gesprekken plaats vonden tussen de interviewer en de geïnterviewde?"

Jos Meerts:" H-H-Het spijt me, heer A.."

Alucard:" Muil houden! Dat sentimentele gedoe van jou ben ik nu al meer dan zat! Dit interview is afgelopen!"

Alucard grijpt een groot geweer onder zijn cape vandaan en richt recht op de camera. met een grimas haalt hij de trekker over en is een luide knal hoorbaar door de speakers in de arena, waarna het camera beeld op sneeuw springt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
An Interview with the Vampire
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leo interview
» Interview met een Viking
» jason molen interview

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major backstage-
Ga naar: