Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 juggles vervold parkinglot..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
juggles




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 12-11-11

juggles vervold parkinglot.. Empty
BerichtOnderwerp: juggles vervold parkinglot..   juggles vervold parkinglot.. Emptyza maa 31, 2012 12:49 am

De feed schakelt naar een gebied backstage. Er is een hal te zien met een gang naar links en rechts.. Van rechts komt Juggles aangelopen..

Juggles: He camera figuur.. Volg mij maar even, want dit wil je niet missen

De clown loopt de camera voorbij de gang naar links in, de cameraman volgt hem zoals gezegd. Juggles loopt in de richting van een backstage deur dichtbij het commantaar team, hij slaat de deur open en sneakt de kamer in...De meegelopen cameraman loopt om de set heen en flimt hoe Juggles hemzelf stilletjes achter Brian Wolf en Horst Decker opstelt..Hij slaat ze allebei op de schouder..De twee schrikken en kijken op naar de clown


Juggles: Wat was dat over mijn auto? Ik heb tv in dat ding Stel domkoppen..Ik kon dus alles horen he...


Juggles slaat allebei de verslaggevers achter op het hoofd..

Juggles: Laat dit hier een les zijn niet met mij, of mijn auto te spotten! BEGREPEN?

De clown laat zn handen afglijden naar de nekken van de commentators en knijpt er stevig in.

Horst Decker: J..Ja Meneer Juggles meneer.. I..Ik zal het vo..volgende keer wel laten..

Brian Wolf: Ik heb in feite niet veel geze...

Juggles verstevigd zijn grip op Brian's nek..

Brian Wolf: A..Auw.. Ja ja ja, ok, ik doe het , ik doe het..

Juggles: Mooi dat we elkaar begrijpen en prettig dat we dit gesprekje even hebben gehad, dan ga ik nu maar weer..

de clown knijpt nog even een keer toe in de nekken, laat zijn grip los alvorens hij hem omdraait en wegloopt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
juggles vervold parkinglot..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» JUGGLES S3 FUNNY RPS!!!
» EERSTE FED POST OOIT

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major backstage-
Ga naar: