Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huijsmans en Sound praten

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Locker
Gast




Huijsmans en Sound praten Empty
BerichtOnderwerp: Huijsmans en Sound praten   Huijsmans en Sound praten Emptyvr apr 13, 2012 2:39 pm

Huijsmans zit in zijn lockerroom en Sound Locker komt binnen.

Huijsmans :" Yo Locker."

Locker :" Yo Huijsmans. Alles goed?"

Huijsmans :" Ja man en met jou?"

Locker :" Ja het gaat steeds beter met mijn voeten."

Huijsmans :" Je mag voor championship belt spelen. Jij moet wel gaan winnen he."

Locker :" Ja dat weet ik. Moet jij dadelijk ook een match spelen toch?"

Huijsmans :" Ja het gaat een makkelijke match worden. Ik doe mijn Superhero en het is al afgemaakt."

Locker :" Hahah. Ik ga nu maar. Laterz."

Huijsmans :" laterz en succes met je match."

Locker :" Ja en jij ook."

Locker gaat met zijn rolstoel naar buiten van de kamer van Huijsmans.
Hij wil naar zijn kamer gaan maar de man met de masker komt en geeft hem een klap met de stoel.
Locker wordt uit zijn rolstoel weggooit en wordt steeds geschopt.
Huijsmans ziet het uit zijn kamer en rent er op af als een superhero.
De team van Ryuuzaki komt ook en ze willen de man met de masker slaan.
De man ziet het en gaat weg rennen.
Kevin Gielissen komt er ook.


Gielissen :" Kom op nog een keer. Ryuuzaki ik zei toch dat je moest opletten."

Ryuuzaki :" Sorry baas maar hij was mij te snel af. Ik ga nu onderzoek doen op hem."

Huijsmans :" Ik heb een foto gemaakt kijk maar zo ziet hij eruit."

Huijsmans laat een foto zien.

Huijsmans en Sound praten 2Q==

Gielissen :" Hier heb ik wat mee hier Ryuuzaki kijk maar wie het is."

Ryuuzaki :" Ik doe het baas."

De team van Ryuuzaki neemt Locker mee naar de Eerste hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuuzaki




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-11-11

Huijsmans en Sound praten Empty
BerichtOnderwerp: re   Huijsmans en Sound praten Emptyma apr 16, 2012 10:05 am

Hallo Locker,

Ik vind het tof dat je roleplays schrijft en je bent er best goed in!

Wel zou ik je vriendelijk willen verzoeken om mijn karakter uit deze roleplay weg te halen. Ik ben met Ryuuzaki al twee seizoenen bezig om een bepaalde storyline te schrijven en met hetgene wat jij nu geschreven hebt, verniel je eigenlijk mijn hele karakteropbouw. Daarbij heb ik geen flauw idee wat er met "team" Ryuuzaki bedoelt wordt?

Dat je een man met een masker gebruikt is prima, maar ik heb het er niet zo op dat dit zogenaamd de persoon moet gaan worden waar mijn eigen Roleplay over gaat. Dus als je dit even zou willen aanpassen. Ik heb extra in mijn eigen roleplay(zie kantoor GM de laatst nieuwe) zo geschreven dat jij je eigen verhaal in je rolstoel zo kunt maken als je wil.

Dus, laat mij alsjeblieft ook mijn eigen stuk hier in doen, of geef een idee aan waarin we wellicht samen een storyline kunnen creëeren? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Huijsmans en Sound praten Empty
BerichtOnderwerp: RE   Huijsmans en Sound praten Emptyma apr 16, 2012 10:58 am

Om even in te haken op bovenstaande:

Locker, je RP kwaliteiten zijn erg goed! De verhalen die je schrijft geven zeer zeker een positieve toevoeging op hoe spannend de show is!

Wel heeft Ryuuzaki in zijn verhaal naar jou gelijk: Een karakter van iemand gebruiken in jouw roleplay, terwijl je hier niet over gesproken hebt, is niet helemaal handig. Ik leg het even uit: Als ik Ryuuzaki zijn RPs terugkijk, en dan vooral de laatste die hij geschreven heeft, is er heel duidelijk een ruzie tussen hem en GM Kevin Gielissen gaande, waarbij Ryuuzaki heeft aangegeven dat hij er volop van overtuigd is dat jouw gemaskerde aanvaller niet dezelfde persoon is als diegene die de show terroriseert. In jouw RP zeg je juist het volledige tegendeel en laat je Ryuuzaki doen wat de GM wil. Dit klopt natuurlijk niet helemaal Smile

Wel is het misschien een leuk idee om met Ryuuzaki te overleggen of je een bepaalde gezamelijke storyline van dit hel;e gebeuren kunt maken! Kijk bijvoorbeeld eens naar de RP van Skotta en Viking (staat in de Hardcore Show/GM kantoor sectie) waarin zij beide ee deel schrijven en er zo gezamelijk een RP voor de show uit komt. Misschien zouden jij en Ryuuzaki ook iets in die trend kunnen maken samen? Jullie zijn tenslotte beide sterke Roleplayers.

Groet,

Alucard
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huijsmans en Sound praten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huijsmans en Sound praten   Huijsmans en Sound praten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huijsmans en Sound praten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Return van Sound Locker!!
» Mr Huijsmans voorstelling
» Mr. Huijsmans, moriati en Bigass
» Mr. Huijsmans introduceert Bigass
» Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major lockerroom-
Ga naar: