Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mr Huijsmans voorstelling

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wolfman
Admin



Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 12-11-11

Mr Huijsmans voorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Mr Huijsmans voorstelling   Mr Huijsmans voorstelling Emptywo nov 16, 2011 3:26 pm

Brian Wolf: zometeen heeft Marlies van Buitenen backstage een interview met de nieuwe worstelaar van Dutch Mondial Entertainment extreem revenge: Mr. Huijsmans.

Horst Deckers: ja en ik kan niet wachten om hem in actie te zien want dat is een toekomstig wereld kampioen, hoor.

Brian Wolf: een wereldkampioen? Nee, dat weet ik zeker van niet. Het is een goede worstelaar maar een wereldkampioen? Nee daar heb je meer kwaliteiten voor nodig.

Horst: ik weet zeker dat hij een wereldkampioen wordt, maar we moeten verder en we zien jullie naar de break.

Marlies: welkom terug bij Dutch Mondial Entertainment Extreem revenge. Hier naast me staat de volgens Horst Deckers toekomstig wereldkampioen van Dutch Mondial Entertainment: Mr. Huijsmans!

er is geen reactie uit het publiek want niemand kent deze onbekende worstelaar nog.


Ik: dank je, maar ik wil eerst iets tegen Brian zeggen: beter houdt hij zijn mond dicht en wacht, want over 3 maand ben ik een kampioen dat beloof ik bij deze.

Marlies: ok, dat zijn grote woorden maar kan je niet beter wachten met zulke dingen zeggen totdat je iets gepresteerd hebt? Want er zijn genoeg voorbeelden te noemen die zijn gefaald nadat ze zeiden dat ze grote verwachtingen hadden.

Ik: ok ik zal het jullie laten zien. De eerste die jullie tegen het lijf lopen en die tegen mij wil vechten, laat hem komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://extreemrevenge.actieforum.com
 
Mr Huijsmans voorstelling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eerste voorstelling van de nieuwe worstelaar aan de GM
» Mr. Huijsmans, moriati en Bigass
» Mr. Huijsmans introduceert Bigass
» Huijsmans en Sound praten
» Mr. Huijsmans, Kevin Gielissen en Ryuuzaki

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: The Beatdown show :: Roleplay minor backstage-
Ga naar: