Extreem Revenge Wrestling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Eerste Vereniging Van De Nederlandse Server
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Skotta word Patriot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Skotta1972




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 27-11-11

Skotta word Patriot Empty
BerichtOnderwerp: Skotta word Patriot   Skotta word Patriot Emptydi maa 27, 2012 6:19 pm

De Tron toont beelden van de gang waar aan het einde de deur van het kantoor van General Manager Kevin Gielissen bevind, op de achter grond komen zware voetstappen snel dichterbij, dan word de camera aan de kant geduwd en als het beeld weer steady is zien we nog net een breed persoon in camo het kantoor van General Manager Kevin Gielissen binnen gaan.....


General Manager Kevin Gielissen: Hey Skotta, wat k..

Skotta tilt zijn vinger voor zijn mond.. SSST

Skotta: Vanaf NU is het Generaal Skotta, Defentie heeft mij opgebeld en mij mijn oude job met promotie aangeboden omdat het een ongeregelde bende hier is, en aangezien ik vroeger een ster was in plannen heb ik deze job aangenomen. zoals je kan zien is mijn rang 3sterren generaal, ik wens dan ook door iedereen met het respect dat ik verdien behandeld te worden, ook door jou GM!!!!

General Manager Kevin Gielissen: Rustig rustig Sk..

Gen. Skotta tilt zijn vinger omhoog en kijkt boos naar de GM

General Manager Kevin Gielissen: Rustig rustig Generaal, had mij een mailtje gestuurd dan hadden we een goed en normaal gesprek kunnen voeren, zoals je weet heb ik jou, ahum sorry, U zeer hoog zitten, wat kan ik voor u doen?

Gen. Skotta: ik wil aan het einde van het seizoen minimaal 1 man personeel hebben, wie, dat zoek jij maar uit, en ten tweede ik ben er achter gekomen vorig seizoen dat het niet slim is om altijd maar je mond te houden dus verwacht maar dat ik vaak te zien ben, en dat er ook naar me geluisterd MOET worden.

General Manager Kevin Gielissen: Maar Generaal, Ik ben hier nog steeds DE GM en ik was ook van plan omdat te blijven!!

Gen. Skotta: maar natuurlijk, als je maar naar me luistert (een gemene glimlach verschijnt op het gezicht van Generaal Skotta)


NOG NIET AF !!!!!!!!! (tips en toevoegingen mogen altijd Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Viking




Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 18-01-12

Skotta word Patriot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Skotta word Patriot   Skotta word Patriot Emptydi maa 27, 2012 7:26 pm

G.M. Kevin: "Generaal, Admiraal, heb ik niks mee te maken. Ik ben de..."
Gen. Skotta: "Luister eens ik ben Generaal Skotta. Wie jij bent boeit mij..."

de deur word in getrapt en er komt een man binnen gelopen gevolgd door 4 mannen strak in pak. Ze gaan tussen gen Skotta en GM kevin staan. De man die als eerste binnen kwam word aan gesproken door de Gm kevin.

G.M. Kevin: "Goede avond Viking kun jij deze man verwijderen uit mijn kamer. Hij is helemaal door gedraait."

Viking geeft de 4 mannen een teken en ze lopen naar skotta. Skotta begint moeilijk te doen. En slaat een voor een de mannen neer dan loopt die naar gm kevin.

gen Skotta: "Jij 20 puss..."

Voordat Skotta het weet slaat viking met zijn Mjölnir Skotta neer. Viking geeft een teken en de mannen willen Skotta na buiten brengen. Dan zegt GM kevin nog wat.

gm Kevin: "Skotta. ik ben de baas. Of je dat wilt of niet, je houd je aan mijn regels. Wat ik ook kan en jij niet is...
een stilte van enkele secondes. Dan met flinke harde stem gaat hij veder.
JIJ VANAVOND ONE ON ONE MET DE VIKING.
hij gaat veder met een normale stem
Dat alleen om mij je respect te tonen. Want als jij moeilijk wil doen kan ik dat ook. Vergeet alleen niet dat Viking staat aan mijn zijde en niet die van jou. Mannen draag die man weg. Hij heeft zo een belangrijke ontmoeting met Viking en ik moet nog wat bespreken met die beste man."

De mannen brengen de nog altijd wat duffe Skotta naar buiten.

GM Kevin: "Dank voor je hulp. Mijn vraag is om deze man vanavond eens flink te les te lezen. Hij gedraagt zich zeer vreemd."
Viking: "Zoals U wenst mijn heer. Ik ga maar weer als U mijn hulp nodig heb geef mij maar een sein."

Viking loopt de deur uit. Dan zien we weer beelden van de ring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuuzaki




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 23-11-11

Skotta word Patriot Empty
BerichtOnderwerp: re   Skotta word Patriot Emptyma apr 16, 2012 10:44 am

Wow! Mooie Roleplay zeg!


Laatst aangepast door Ryuuzaki op ma apr 16, 2012 10:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alucard




Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 13-11-11

Skotta word Patriot Empty
BerichtOnderwerp: re   Skotta word Patriot Emptyma apr 16, 2012 10:50 am

Hoi Skotta en Viking,

Op aanvraag van Skotta geef ik graag een korte feedback op jullie roleplay:

Skotta: Je roleplay is allereerst erg sterk en ziet er qua uiterlijk ook goed verzorgd uit(kleuren e.d.) Als enige tip voor jou: ik zou proberen geen afkortingen te gebruiken in een roleplay. Ik denk zelf dat , om als voorbeeld te nemen, wanneer je camo verandert in camouflage (broek/pak/jas etcetera) er een betere voorstelling van je personage gemaakt kan worden. Ikzelf moest in ieder geval drie keer lezen voordat ik wist wat er met Camo bedoelt werd, laat ik het zo zeggen Smile

Viking: Jij bent ook een erg sterke roleplayer (hooray voor ERW dat we jullie hebben) en ook jouw roleplay ziet er erg strak uit. Misschien is het wel een idee om even een spellingscheckje over je geschreven stuk te laten doen. Als je een mooie lange roleplay schrijft, wil het weleens voorkomen dat je een letter vergeet (gebeurt mij ook standaard) dus misschien kun je hem op een later moment nog een keer nalezen?

Voor beide heren kan ik echter alleen maar zeggen: Toppie! Actieve RPers zoals jullie zijn datgene waarmee wij ons als show kunnen onderscheiden van de rest(ook al zijn dat er tot op heden nog niet zo veel)

Groet,

Alucard

PS: Uiteraard mag er ook op mijn feedback gereageerd worden. Als ik per ongeluk tegen een zeer been schop of als een zeikerd overkom, ben dan gewoon eerlijk:-) Daar leer ik tenslotte ook van!
Terug naar boven Ga naar beneden
Viking




Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 18-01-12

Skotta word Patriot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Skotta word Patriot   Skotta word Patriot Emptyma apr 16, 2012 1:43 pm

@alcard: Dank je voor je Feedback. Ik probeer gewoon wat te verzinnen. En schrijf in grote lijnen het verhaal op of vul Skotta aan.

Qua spelfouten kan ik vertellen dat ik door een spellingscontrole laat gaan en ook nog eens goed door lees. Echter er kan altijd nog een fout in staan. Ben eenmaal een mens. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Skotta word Patriot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Skotta word Patriot   Skotta word Patriot Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Skotta word Patriot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» na de roleplay van skotta en voor de match
» New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 2
» New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) DEEL 1
»  New Tag Team (RP van Christian Cage, Skotta, Bill en Eric) Deel 3
» Volledige RP voor de tag match Skotta/Leo vs. Viking/Alucard - Titel van segment: Hulp uit onverwachtse hoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Extreem Revenge Wrestling :: Hardcore Show :: roleplay major GM office-
Ga naar: